ویدئویی از طرح مفهومی گلکسی نوت 9

یکی از کانال‌های یوتیوب به تازگی فیلمی از طرح مفهومی گلکسی نوت 9 را منتشر کرده است.

ویدئویی از طرح مفهومی از گلکسی نوت 9به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گلکسی نوت 9 یکی از گوشی‌هایی است که پیش‌بینی می شود سامسونگ آن را در سال 2018 معرفی و عرضه کند. یکی از کانال‌های یوتیوب به نام "Concept Creator" که ویدئوهای مفهومی بسیاری از گوشی‌های پرچمدار منتشر می‌کند، این‌بار بر اساس اطلاعاتی که در فضای مجازی در مورد گلکسی نوت 9 فاش شده، فیلمی مفهومی از این گوشی را منتشر کرده است.

همانطور که در فیلم مشاهده می شود، گلکسی نوت 9 از جنس شیشه و فلز ساخته شده و کناره های پنل جلو و پشت آن خمیده است. این گوشی به دوربین دوگانه که به صورت عمودی قرار گرفته، مجهز شده است. همچنین یک پورت Type-C در پایین دستگاه همراه با بلندگو گوشی، جک هدفون 3.5 میلی متری و قلم S Pen جای‌گرفته است.

از آن جایی که حسگر اثر انگشت در پنل پشت و همچنین در زیر صفحه نمایش مشاهده نمی شود، احتمال می رود که این سنسور در زیر صفحه نمایش جای‌گرفته باشد. دکمه فیزیکی پاور در کناره سمت راست بدنه تعبیه شده است و دکمه‌های تنظیم صدا و بیکسبی هم در کناره سمت چپ دیده می‌شود. حاشیه‌های پنل جلو از هر چهار طرف به قدری کاهش یافته‌اند که می‌توان گفت صفحه نمایش تقریبا همه فضا را اشغال کرده است.

در ادامه می توانید طرح مفهومی منتشر شده از گلکسی نوت 9 را مشاهده کنید.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۲۶ بهمن ۱۳۹۶
گوشی خیلی گرونه
آخرین اخبار