امدادرسانی به 100 دستگاه خودرو گرفتار شده در برف و کولاک اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از امدادرسانی به 100 دستگاه خودرو گرفتار شده در برف و کولاک در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل در بازدید از عملیات برف روبی محور اردبیل، نیر و سه راهی سرعین از امدادرسانی به ۱۰۰ دستگاه خودرو گرفتار شده در برف شب گذشته خبر داد و تصریح کرد: ۱۲۰ اکیپ با ۴۲۰ نفر نیروی انسانی و ۲۶۰ دستگاه ماشین آلات در جاده های استان مستقر هستند و با روحیه جهادی و انقلابی در سرمای سرد و سخت زمستان با افتخار به مردم شریف خدمت می کنند.

وی گفت: از اول زمستان تاکنون راهداران سخت کوش توانسته اند بیش از 2 هزار و 100 خودروی گرفتار شده در برف را رهاسازی کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل با بیان اینکه از ابتدای بارش اخیر 3 هزار کیلومتر باند برف روبی شده افزود : با وجود تداوم بارش برف و خیس و لغزنده بودن محورها، تمامی محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی باز است.

رحمتی گفت: در خصوص مسدود بودن راههای روستایی فعلا گزارشی دریافت نشده و با این وجود نیروهای راهداری در محورهای مواصلاتی جهت برف روبی و بازگشایی مشغول به کار هستند و آماده خدمت رسانی به مردم می باشند.

وی افزود: از اول زمستان تاکنون 9 هزارتن شن و نمک برای برف روبی بیش از 81 هزار کیلومتر باند در استان استفاده شده است.

وی به تداوم نمک پاشی و برف روبی در محورها اشاره کرد و افزود: انتظار می رود رانندگان نیز با رعایت سرعت مطمئنه و قوانین در محورها تردد کنند و در محورهای کوهستانی نیز حتما زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/ح

استقرار 120 اکیپ راهداری در جاده های استان اردبیل

برچسب ها: راهداری ، امدادرسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار