نماینده ولی فقیه در لرستان مطرح کرد؛

آرمان‌های قرآن را در هندسه «هنر» نمایش دهیم

نماینده ولی فقیه در لرستان، با اشاره به اهمیت زبان ادبیات و شعر در انتقال آرمان های انقلاب، گفت: شعر مهم ترین ابزار گسترش معرفت قرآنی است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ آیت الله سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، امروز در مراسم اختتامیه جشنواره ملی شعر آیات که در سالن شهید آوینی خرم آباد برگزار شد، گفت: توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی در جامعه ضروری است.

 وی با اشاره به اینکه امروز دشمنان در قالب توطئه های مختلف به دنبال جدایی مردم از قرآن و عترت هستند، افزود: ترویج فعالیت های دینی و قرآنی در جامعه و جذب جوانان به فرهنگ دینی و قرآنی در جامعه بستر مقابله با توطئه های دشمنان است.

 آیت الله میرعمادی، همچنین با اشاره به نقش زبان ادبیان بویژه شعر در جامعه، خاطرنشان کرد: باید از فرصت هنر و زبان موثر آن برای پیشبرد اهداف دینی، قرآنی و فرهنگی در جامعه بهره گرفته شود.

 وی با اشاره به اهمیت زبان شعر در بین دیگر هنرها، اذعان داشت: تقویت و گسترش شعر آیات در جامعه باید در دستور فعالیت نهاد های فرهنگی و هنری استان ها قرار گیرد.

 آیت الله میرعمادی، با اشاره به اهمیت هنر در دین مبین اسلام، گفت: فعالیت های هنری از نگاه قرآن هم جایگاه بالایی دارد.

 وی افزود: استفاده از زبان هنر در برنامه های قرآنی موتواند بستری برای خلق شگفتی ها در جامعه باشد.

 نماینده ولی فقیه در لرستان، با تاکید بر ضرورت مشارکت مردم و مسئولان در این راستان، تاکید کرد: باید ابتدا اهداف قرآنی را بشناسیم تا بتوانیم از ابزار مناسب برای تحقق اهداف برنامه ریزی و اقدام کرد.

 آیت الله میرعمادی، با بیان هنر به دنبال تحکیم اخلاق در جامعه است، افزود: شعر آیات منادی آزادی، عدالت و خداپرستی است.

انتهای پیام/د

هنر ابزاری برای تحکیم اخلاق در جامعه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.