طرح نظارتی ویژه نوروز ۹۷ توسط بازرسان اجرایی شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهرگفت: طرح نظارتی ویژه نوروز ۹۷ با هدف رصد و پایش بازار در ایام پایان سال و نظارت پیشگیرانه به‌منظور رعایت حقوق مصرف کنندگان استان بوشهر توسط بازرسان اجرایی شد.

طرح نظارتی ویژه نوروز ۹۷ توسط بازرسان اجرایی شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سید حسین حسینی محمدی ظهر امروز در جلسه پایش بازار استان بوشهر ضمن اشاره به تشدید طرح نظارتی ویژه نوروز اظهار داشت: کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات اولویت‌دار با توجه به افزایش تقاضای عمومی در ایام پایانی سال برای ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه یکی دیگر از اهداف مهم است.

وی از اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز در استان بوشهر خبرداد و تصریح کرد: طرح نظارتی ویژه نوروز 97 با هدف رصد و پایش بازار در ایام پایان سال و نظارت پیشگیرانه به‌منظور رعایت حقوق مصرف کنندگان استان بوشهر توسط بازرسان اجرایی شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان عنوان کرد: همکاری سایر ارگان‌ها نظیر اداره کل تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان، اتحادیه‌های صنفی، اداره کل استاندارد، شبکه بهداشت و درمان، ناظران افتخاری در این طرح ویژه نظارتی با ساماندهی در اکیپ‌های مختلف از جمله گشت‌های مشترک بازرسی در حال اجرا است.

حسینی محمدی با بیان اینکه بازرسان این سازمان در طول اجرای طرح در بخش کالا و خدمات نظارت مستمر دارند افزود: نظارت برعرضه میوه، پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، خواربار، شیرینی و غیره و همچنین در بخش خدماتی شامل شرکت‌های مسافربری، حمل و نقل درون شهری و برون شهری، اماکن تفریحی، فرهنگی و زیارتی، واحدهای اقامتی، غذاخوری‌ها، رستوران‌های بین شهری، انبارها و سردخانه‌ها، میادین میوه و تره بار و دیگر عرصه‌ها نیز مورد نظارت و بازرسی قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه بهاره و فروش فوق العاده در سطح بازار اعلام کرد: همزمان با اجرای طرح‌های نظارتی در راستای تنظیم بازار، توزیع اقلام اساسی و پرمصرف شب عید از جمله برنج ، مرغ و گوشت و میوه در شبکه‌های ذیربط و برگزاری نمایشگاه بهاره و فروش فوق العاده در سطح بازار که توسط دستگاه های اجرایی همکار از جمله سازمان جهاد کشاورزی و اتاق‌های اصناف برنامه ریزی شده اجرا می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از ایجاد زمینه مناسب برای تأمین و توزیع مایحتاج عمومی، جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی فوری، دقیق و کارشناسی به شکایات و گزارش‌های مردمی، اتخاذ تهمیدات لازم به منظور هم افزایی و همکاری مؤثر با سایر دستگاه‌های ذیربط در سطح استان در راستای وحدت رویه در اقدامات نظارتی، اطلاع رسانی گسترده برای ارتباط مردم از طریق سامانه 124 را از دیگر اهداف طرح نظارتی ویژه نوروز 97 عنوان کرد.

انتهای پیام/ م

طرح نظارتی ویژه نوروز در استان اجرایی شد

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.