اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان برای بازسازی زیرساخت‌ها در مناطق زلزله‌زده

استاندار کرمانشاه گفت: ۵۰۰ میلیارد تومان برای بازسازی زیرساخت‌ها در مناطق زلزله‌زده لحاظ شده و دستگاه‌ها باید سریعاً برنامه‌های خود رابرای جذب این اعتبارات به استانداری ارائه کنند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه  عصر امروز در نشست ستاد بازسازی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه  گفت: هیئت دولت خوشبختانه مصوبه دوم را برای کمک به مناطق زلزله‌زده ابلاغ کرد که دستگاهها باید به صورت ویژه پیگیر جذب اعتبارات این مصوبه باشند. از رییس جمهور محترم و هیئت محترم دولت بابت حمایت‌هایی که از مردم مناطق زلزله‌زده داشته اند، قدردانی می‌کنم.

بازوند بیان کرد: برای کمک به شهرداری‌های مناطق زلزله‌زده ۱۵ میلیارد تومان توسط هیئت دولت درنظر گرفته شده است‌ و برای کمک به خانه دار شدن حدود سه هزار مستاجر روستایی و شهری در مناطق زلزله‌زده تسهیلات ۳۰ و ۴۰ میلیونی درنظر گرفته شده است. فرمانداران سریعا فهرست ها را تکمیل و ارائه کنند.

بازوند افزود: به کلیه واحدهای مسکونی شهری در مناطق زلزله‌زده که نیاز به مقاوم سازی دارند با تشخیص بنیاد و همکاری شهرداری‌ها ۴۰ میلیون تسهیلات ویژه داده میشود.

استاندار کرمانشاه گفت: ده میلیارد تومان برای بازسازی و مقاوم سازی پاسگاههای نظامی و انتظامی در مناطق زلزله‌زده درنظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ز

 

برای کمک به شهرداری‌های مناطق زلزله‌زده ۱۵ میلیارد تومان درنظر گرفته شده است‌

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار