اسفند ماه سال جاری؛

برگزاری مسابقات بین‌المللی جام فجر در اهواز

رئیس هیئت وزنه‌ برداری خوزستان از برگزاری مسابقات جام فجر از 15 الی 20 اسفند ماه با حضور ورزشکاران 20 کشور خارجی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید علیرضا قریشی، رئیس هیئت وزنه‌ برداری خوزستان با اشاره به برگزاری مسابقات بزرگسالان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی از 17 تا 21 بهمن‌ ماه با حضور حدود 180 وزنه‌ بردار از 25 استان به میزبانی اهواز بیان داشت: این مسابقات در سطح کیفی بالایی برگزار و کثرت تعداد ورزشکاران سبب شد در اکثر اوزان مسابقات را در 2 گروه A و B براساس رکوردهای ورودی برگزار نماییم.

وی اذعان کرد: در این مسابقات تیم استان خوزستان با اقتدار و با کسب 555 امتیاز مقام اول، تیم استان تهران مقام دوم و مازندران مقام سوم این مسابقات را به خود اختصاص دادند.

قریشی با بیان اینکه سرمربی تیم ملی جوانان و سرمربی تیم ملی بزرگسالان، رئیس فدراسیون، دبیر فدراسیون، شورای فنی فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان استان از مهمانان ویژه این رقابت‌ها بودند اظهار داشت: با توجه به رکوردهای قابل قبولی در این مسابقات به ثبت رسید، سرمربی تیم ملی در برخی اوزان که رکوردهای بهتری زده شد افرادی را به اردوی تیم ملی دعوت کرد.

رئیس هیئت وزنه‌برداری خوزستان تصریح کرد: اردوی تیم ملی وزنه‌ برداری بزرگسالان از 4 اسفندماه تا آخر اسفند در آبادان برگزار خواهد شد و 20 وزنه ‌بردار در این اردو حضور می یابند.

وی درخصوص زمان برگزاری جام بین‌المللی فجر گفت: مسابقات جام فجر از 15 الی 20 اسفندماه با حضور ورزشکاران 20 کشور خارجی و برخی روسای فدراسیون‌ها برگزار می‌شود که رئیس ستاد برگزاری این رقابت‌ها دکتر شریعتی، استاندار خوزستان است و مدیرکل ورزش و جوانان هم تلاش می‌کند این مسابقات در بهترین سطح برگزار شود و بنا است از تمام ظرفیت‌های استان در جهت برگزاری این مسابقات استفاده شود.

سید علیرضا قریشی درخصوص مکان برگزاری جام فجر بیان کرد: مذاکرات با مدیرعامل مناطق نفتخیزجنوب در حال انجام است و فعلا مجموعه ورزشی شهرک نفت برای برگزاری مدنظر است.

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص اردوی تیم ملی بانوان اذعان داشت: هماهنگی‌هایی صورت گرفته و امیدواریم این اردو در استان خوزستان برگزار شود که این موضوع در سطح اداره کل و فدراسیون حل شده و فقط باید برخی امکانات مهیا شود تا اردوی تیم ملی بانوان را در استان برگزار کنیم.

انتهای پیام/گ

اهواز، میزبان برگزاری مسابقات بین المللی جام فجر

برچسب ها: وزنه برداری ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.