جاعل و كلاهبردار 13 ميلياردی در دام پلیس

فرمانده انتظامی استان زنجان از شناسايی و دستگيری جاعل و كلاهبردار 13 ميلياردي توسط ماموران پليس آگاهی شهرستان خرمدره خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جو ان از زنجان ؛ سردار علی آزادی فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: در پی دریافت نیابت قضائی از دادسرای عمومی و انقلاب استان تهران مبنی بر اینکه از حساب یک شخص بیش از ۱۳ میلیارد ریال برداشت شده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان "خرمدره" قرار گرفت.
فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: در بررسی‌ها و تحقیقات به عمل آمده مشخص شد فردی با به دست آوردن مشخصات شاکی، کارت شناسایی و هویتی وی را جعل و با ارائه به یکی از شعبات بانک‌ها در شهرستان خرمدره درخواست صدور کارت عابر بانک به نام شاکی کرده و اقدام به برداشت و کلاهبرداری به مبلغ ۱۳ میلیارد و ۹۶۷ میلیون ریال از حساب وی کرده است.
سردار آزادی با بیان این که متهم شناسایی و دستگیر شد، گفت: متهم در بازجویی‌های انجام شده به بزه انتسابی و کلاهبرداری اعتراف و اعلام کرد ۱۳ میلیارد و ۹۶۷ میلیون ریال از حساب شاکی برداشت کرده است.
 فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد به شهروندان هشدار داد: افراد مدارک و هویت شناسایی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند و هنگام انجام کار بانکی با، آشنایی کافی با قوانین مرتبط و با اعتماد نابجا و بدون شناخت کامل نسبت به افراد غریبه، زمینه سوء استفاده از آنان را فراهم نکنند.
انتهای پیام/ن
 

دستگیری کلاهبردار در زنجان

برچسب ها: اخبار جنایی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.