تجلیل از مدیران خلاق و نوآور گیلانی

جشنواره تجلیل از مدیران خلاق و نوآور گیلان در رشت برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ مسعود اصفهانی رئیس بنیاد ملی نخبگان گیلان با بیان اینکه بنیاد ملی نخبگان زیر نظر نهاد ریاست جمهوری فعالیت می‌کند و وظیفه شناسایی استعداد‌ها را بر عهده دارد، گفت: یک خلاق در تمام زمینه‌های اجتماعی اثر گذار است و می‌تواند عامل جنبش و پویایی جامعه باشد.
وی افزود: انتخاب افراد متفکر و خلاق مستلزم برپایی رویداد‌های این چنینی است تا با تشویق این افراد فضای جامعه را برای نوآوری و خلاقیت بیشتر فراهم کنیم
رئیس بنیاد ملی نخبگان گیلان با بیان اینکه برای برگزاری این جشنواره با سازمان‌های مختلفی ارتباط برقرار کردیم، گفت: نفراتی که در این مراسم تجلیل می‌شوند مطمئنا تمام موجودی افراد خلاق و نوآور استان گیلان نیستند و اطمینان داریم این جشنواره در سال‌های آینده با تجلیل از نفرات قوی تری برگزار می‌شود.
علیرضا شعبان نژاد رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان هم در این مراسم با بیان اینکه ۲۸ درصد جمعیت استان گیلان در صنعت کشاورزی فعالیت دارند و تنها ۱۸ درصد از درآمد استان را به خود اختصاص می‌دهند، گفت: این آمار نشان از این دارد که ۲۸ نفر در این صنعت فعالیت دارند و متاسفانه درآمد تنها ۱۸ نفر را کسب می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه در استان گیلان کشاورزان از آب، خاک و امکانات کشاورزی یکسانی برخوردارند، افزود: خلاقیت و نوآوری افراد سبب خلق کشاورزان نمونه و برند‌های تجاری در این صنعت می‌شوند.
رهام قلیچی دبیر جشنواره تجلیل از مدیران خلاق و نوآور استان و رئیس مرکز آموزش بازرگانی گیلان هم در این مراسم با بیان اینکه برای تجلیل از نفرات خلاق و نوآور در این جشنواره ۶۲ پرونده مورد بررسی قرار گرفته است، گفت: از این تعداد ۴۱ نفر در دو سطح الف. و ب. برای تجلیل برگزیده شدند.
وی افزود: هدف اصلی برگزاری این جشنواره کشف و حفظ سرمایه‌های بالقوه و بالفعل مدیران گیلان بود.
رضا سیف الهی مدیرعامل مرکز آموزش بازرگانی ایران با بیان اینکه هدف این جشنواره تشویق و اشاعه فرهنگ خلاقیت و نوآوری است، گفت: برای اولین بار این جشنواره با پروتکل‌های بین المللی برگزار شد و بر مبنای معیار‌هایی که در دنیا برای ارزیابی مدیران خلاق و نوآور استفاده می‌شود از افراد برتر استان تجلیل به عمل آمد.
وی با اشاره به اینکه فرایند شناسایی و برگزاری جشنواره در مدت زمان یکسال انجام شده است، افزود: معیار‌های انتخاب این افراد دامنه گسترده‌ای از فعالیت مدیران در زمینه تحقیقات، مقاله‌ها و کار‌های خلاقانه بود.
مدیرعامل مرکز آموزش بازرگانی ایران در پایان تصریح کرد: این ارزیابی‌ها توسط تیمی متشکل از کارشناسان داخلی و خارجی انجام شده است.

 

انتهای پیام/ق

 

برگزاری جشنواره تجلیل از  مدیران خلاق و نوآور گیلان 

برچسب ها: اخبار علمی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.