حسن بیگی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

دلالان ارز و صرافی‌های متخلف دو برابر دلارهای مکشوفه جریمه می‌شوند

معاون حقوقی و ارجاع تعزیرات استان تهران با اشاره به دستگیری 100 نفر دلال ارز گفت: دلالان و صرافی‌های متخلف دو برابر ارزش دلارهای مکشوفه جریمه می‌شوند.

دلالان ارز و صرافی‌های متخلف دو برابر دلارهای مکشوفه جریمه می‌شوندبهمن حسن بیگی معاون حقوقی و ارجاع تعزیرات استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: با توجه به افزایش غیرقانونی قیمت دلار در روز‌های گذشته و گزارشات رسیده به تعزیرات مبنی بر اقدامات غیر قانونی افراد سودجو، گشت تعزیرات برای برخورد با این متخلفان اقتصادی گشت‌زنی در بازار صرافان تهران را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با اشاره به دستگیری 100 نفر در این گشت‌زنی‌ها افزود: پرونده تخلفاتی برای این دلالان ارز تشکیل و مقرر شد دو برابر ارزش ارز مکشوفه از دلالان، جریمه برای متخلفان در نظر گرفته شود.

حسن بیگی بیان کرد: ۴ تن از روسای شعب تعزبرات استان با استقرار در معاونت پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز فاتب به اتهامات متخلفان اقتصادی رسیدگی خواهند کرد.

معاون حقوقی و ارجاع تعزیرات استان تهران تصریح کرد: بر اساس بند خ. ماده ۲ و بند ت. ماده ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، خرید و فروش ارز به جز صرافان مجاز ممنوع بوده است و بر این اساس متخلفان به پرداخت جزای نقدی به میزان دو برابر ارزش دلارهای مکشوفه محکوم خواهند شد، لذا برخورد با این متخلفان در دستور کار تعزیرات قرار گرفته است و با افراد سودجو به شدت برخورد خواهد شد.

وی در پایان بیان کرد: با توجه به برآوردهای اولیه ارزش دلار‌های مکشوفه  به حدود ۴ میلیارد تومان در روز اول اعلام شده است.

انتهای پیام/

استقرار روسای شعب تعزیرات در معاونت پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز

برچسب ها: دادگستری ، تعزیرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۲۶ بهمن ۱۳۹۶
ایشالا زودتر قیمتش بیاد پایین
آخرین اخبار