دستگیری عامل برداشت غیرمجاز از حساب بانکی شهروندان

فرمانده انتظامی شهرستان زابل از دستگیری عامل برداشت غیرمجاز از حساب بانکی شهروندان در زابل در یک اقدام غافلگیرانه خبر داد.

سرهنگ غلامرضانجابت فرمانده انتظامی شهرستان زابل درگفتگوباخبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس و شکایت علیه فرد ناشناسی که اقدام به برداشت از طریق دستگاه خود پرداز و خرید اینترنتی غیرمجاز از حساب وی به مبلغ ۴۰ میلیون ریال کرده بود مراتب شناسایی فرد یا افراد سودجو در این زمینه به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با بررسی حساب‌های بانکی شاکی مطلع شدند که خرید‌های صورت گرفته از حساب شاکی با یک شماره تلفن صورت گرفته که ماموران نسبت به شناسایی مشخصات مالک شماره تلفن اقدام و دستگیری این متهم را در دستور کار قرار دادند.

سرهنگ نجابت در ادامه بیان داشت: کاراگاهان پلیس طی یک عملیات پلیسی موفق به دستگیری این سارق شدند که متهم در ابتدا اظهار بی خبری می‌کرد، ولی پس از مواجهه با مستندات پلیس به جرم خود اعتراف و بیان کرد با توجه به رابطه خانوادگی که با شاکی دارد کارت عابر بانک وی را برداشته و اقدام به برداشت از طریق دستگاه خود پرداز و خرید اینترتی غیرمجاز و انتقال به حساب‌های متعدد به مبلغ ۴۰ میلیون ریال از حساب وی کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل در پایان با بیان اینکه متهم به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد از شهروندان خواست تا از قرار دادن کارت بانکی و رمز کارت خود به افراد غیر خودداری کنند تا دیگر شاهد این چنین سرقت‌هایی نباشیم.

انتهای پیام/ع

دستگیری سارق اینترنتی در زابل 

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار