موتور سواری در برخورد با پیکان در دم جان باخت

تصادف بین موتورسیکلت و خودروی پیکان موجب کشته شدن موتورسیکلت سوار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ سرهنگ محمدرضا محمدی، ریيس پليس راهنمايی و رانندگی گيلان گفت : يک دستگاه پيكان وانت که در حال تردد در جاده لوشان به جيرنده بود با يک دستگاه موتورسيكلت برخورد كرد كه در اين حادثه راننده 22 ساله موتورسيكلت به علت شدت صدمات در دم کشته شد.

وی افزود: كارشناس پليس راهور علت این حادثه را عدم رعايت حق تقدم راننده پيكان وانت در هنگام گردش اعلام کرد.

ریيس پليس راهنمايی و رانندگی گيلان از عموم رانندگان خواست برابر ماده 152 آيين نامه راهنمايی و رانندگی، در حين گردش موارد زير را رعايت كنند:

1- برای گردش به راست بايد با توجه به سرعت و جهت و موقعيت وسايل‌ نقليه‌ای كه در جلو و عقب حركت می كنند با فاصله كافی و مناسب و با استفاده از چراغ راهنما و با دادن علامت، وارد خط عبور سمت راست شده و به طور كامل از كنار تقاطع عبور کرد.

2- برای گردش به چپ بايد با توجه به سرعت و جهت و موقعيت وسايل نقليه‌ای كه در جلو و عقب حركت می كنند، از فاصله كافی و مناسب از چراغ راهنما استفاده کرد و در داخل شهر از فاصله 100 متری از چراغ راهنما استفاده کنیم و سپس با رعايت تمام مقررات گردش کنیم.

3- برای گردش به چپ در راه‌های بيرون شهر كه منحصر به 2خط عبور رفت و برگشت است و مانع فيزيكی وسط جاده وجود نداشته باشد، رانندگان وسايل نقليه موظفند وسيله نقليه را در شانه راه و در صورت نبود آن در منتهی اليه سمت راست متوقف كرده و با رعايت تمام قوانين نسبت به گردش اقدام كنند.
انتهای پیام/اص

جان باختن موتورسوار در برخورد با پیکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.