حجاب و عفاف یکی از لوازم زندگی فاطمی است

امام جمعه شهر چمران گفت:  حجاب و عفاف یکی از لوازم زندگی فاطمی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  حجت‌الاسلام سیدمنتصرهاشمی ، امام جمعه شهر چمران بیان داشت: اگر دنبال سبک زندگی فاطمی باشیم باید حجاب و عفاف را در جامعه تقویت کنیم. اگر حجاب و عفاف در سطح جامعه تضعیف شود آرامش و امنیت جامعه تضعیف خواهد شد.

وی گفت: مدرسه فاطمی آنقدر عظمت و درس دارد که ملت‌ها با تمسک به آن نجات پیدا خواهند کرد.

هاشمی اظهار کرد: یکی از برکات حضرت زهرا (س) وجود فرزندی فقیه و آگاه و انقلابی است. کجای جهان دیده می‌شود رأس نظام یک ملت اینقدر به فاطمه (س) بها بدهد. عزت، کرامت و امنیت ملت ایران و عظمت خط مقاومت و امید مستضعفان فرزند فاطمه (س) امام خامنه‌ای است.

امام جمعه شهر چمران افزود: از حضور پرشور و تماشایی مردم چمران، بعثت و جراحی غیور و تمام کسانی که در خلق حماسی و تماشایی راهپیمایی 22 بهمن سهیم بودند از جمله شورای هماهنگی تبلیغات، نیروهای نظامی و انتظامی، بزرگان طوایف، کارمندان پتروشیمی و دیگر اقشار مردم  تقدیر و تشکر می‌کنم.

هاشمی بیان کرد: این حضور تماشایی که دوشادوش مردم وفادار سایر شهرهای ایران اسلامی بود به استکبار نشان داد که نسل‌های بعدی انقلاب بابصیرت‌تر و ولایتمدارتر در صحنه حاضر بوده و در حفظ و صیانت از دستاوردهای انقلاب و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی کوتاهی نخواهند کرد.

وی گفت: از حرکت اعتراضی مناسب نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان خوزستان که روز چهارشنبه صندلی خود در مجلس را ترک کرده و به جایگاه هیئت رئیسه آمدند و اعتراض چند میلیون خوزستانی را به گوش مسؤولان رساندند تقدیر می‌کنم.

خطیب جمعه شهر چمران عنوان کرد: تداوم سیاست انتقال آب خوزستان به دیگر استان‌ها و عدم تسریع در کنترل کانون‌های ریزگردها شرایط زندگی در خوزستان را غیر قابل تحمل کرده و این مسأله حرکت انقلابی و جهادی تمام مسؤولان کشور اعم از دولت و مجلس را می‌طلبد.

هاشمی افزود: همانطور که نفت و فرآورده‌های آن ملی است خود خوزستان و مشکلاتش نیز ملی تلقی شود. محیط زیست و سلامت چند میلیون خوزستانی نباید مغفول بماند.

وی در ادامه  بیان کرد: در چند روز اخیر موضع‌گیری‌هایی در فضای مجازی دیده شد که خلاف تقوا بود،  تهمت بستن به این و آن و ادعای تبعیت از قانون باهم نمی‌سازد. توصیه بنده این است قانون را درست مطالعه کرده و از راه قانونی اقدام کنید تا خدای نکرده به بیراهه نروید.

امام جمعه شهر چمران در پایان گفت: بنده یک ثانیه از خطبه‌ها را خرج این مسأله نمی‌کنم چون از مطالبه مردم و قانونمداری مسؤولان شهر و شهرستان در این مسأله اطلاع دارم و این موضوع هنوز در مرحله قانونی است و اگر کسی مشکلی می‌بیند به جای سیر در فضای مجازی همچون دیگر مراجعان در فضای حقیقی به دفتر بیاید تا حد توانم موضوع را پیگیری خواهم کرد.

انتهای پیام/م

مشکلات خوزستان ملی قلمداد شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.