پیش بازی مسابقات لیگ‌های معتبر اروپا

رقابت جالوروسی و نراتزوری برای کسب سهمیه/ بارسا، پی اس جی و بایرن به دنبال تثبیت صدرنشینی

رقابت‌های فوتبال لیگ‌های معتبر اروپایی، شنبه پیگیری می‌شود که مهمترین این مسابقات را بررسی می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت های فوتبال لیگ های معتبر اروپایی، امروز (شنبه) پیگیری می شود که مهمترین این مسابقات را بررسی می کنیم.

سری آ ایتالیا

اودینزه - رم (17 و 30 دقیقه)

نخستین دیدار هفته بیست و پنجم لیگ ایتالیا را اودینزه و رم برگزار می کنند. رم که رقابت تنگاتنگی با اینتر و لاتزیو برای قرار گرفتن در رتبه سوم و صعود مستقیم به لیگ قهرمانان اروپای سال آینده دارد در حالی مهمان اودینزه است که این تیم با قرار گرفتن در رتبه دهم جدول استرسی بابت سقوط یا کسب سهمیه اروپایی ندارد.

جالوروسی 9 دیدار اخیر خود در سری آ مقابل اودینزه را برده است که این طولانی ترین زمانی است که در طول تاریخ گورخر ها نتوانستند از رم امتیاز بگیرند. اودینزه همچنین از شش دیدار آخر خود در سری آ فقط یک پیروزی به دست آورده است ) سه تساوی و دو شکست). گرگها البته 2 دیدار آخر خود در سری آ را برده اند که البته تنها پیروزی های آنها در 10 دیدار گذشتشان است. استفان الشراوی ستاره جالوروسی نیز مقابل اودینزه بیش از هر تیم دیگر در سری آ گلزنی کرده است.

در حال تکمیل/// خزاعلی

جنوا - اینتر (23 و 15 دقیقه)

تیم اینتر دیگر مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان در ایتالیا در ورزشگاه لوئیجی فراریس مهمان جنوا خواهد بود. نراتزوری در هشت دیدار اخیر خود مقابل جنوا چهار شکست و چهار پیروزی به دست آورده است. البته آنها چهار دیدار آخر خود در لوئیجی فراریس را به جنوا واگذار کرده اند که نشان می دهد این استادیوم ، ورزشگاه خوش یمنی برای افعی ها نیست.البته جنوا در این فصل در ورزشگاه خانگی خود اصلا عملکرد خوبی نداشته و فقط هشت امتیاز از 27 امتیاز خود را در خانه به دست آورده است. آماری که فقط برای بنونتو و ورونا بدتر از این بوده است. 

از زمانی که دیوید بالاردینی هدایت جنوا را بر عهده گرفته است این تیم 21 امتیاز به دست آورده است که فقط تیمهای یوونتوس  و ناپولی با 31 امتیاز عملکرد بهتری در این بازه زمانی داشتند. مائوری ایکاردی ستاره اینتر تاکنون 99 گل در سری آ به ثمر رسانده است که سه گلش مقابل جنوا بوده است. البته کاپیتان اینتر به همراه پرشیچ این مسابقه را به دلیل مصدومیت از دست داده است.

کیوو - کالیاری(20 و 30 دقیقه )

لالیگای اسپانیا

ایبار - بارسلونا (18 و 45 دقیقه)

حساس ترین دیدار امشب هفته بیست و چهارم لالیگا بین تیمهای ایبار و بارسلونا برگزار می شود. ایبار مقابل بارسا همیشه عملکرد ضعیفی داشته و هفت دیدار آخرش مقابل این تیم را باخته است و 26 گل نیز در این هفت مسابقه دریافت کرده است. آماری که نشان می دهد بارسا کار سختی امشب نخواهد داشت. در واقع ایبار مقابل بارسا و اتلتیکو مادرید بیش از هر تیم دیگری در لالیگا باخته است.

بارسا 30 مسابقه پیاپی است که در لالیگا شکست نخورده است و امشب می تواند با بهترین رکورد تاریخ باشگاهش که 31 مسابقه بدون شکست است ( آوریل 2011 با هدایت گواردیولا) برابری کند. در سوی مقابل ایبار در این فصل عملکرد قابل قبولی داشته و در 12 دیدار اخیرش در لالیگا فقط یک شکست مقابل اتلتیکو داشته است.

لیونل مسی در تمام شش مسابقه ای که مقابل ایبار در لالیگا بازی کرده است ، گلزنی کرده است و 12 گل در مجموع به ثمر رسانده است. (بیش از هر تیم دیگری در لالیگا). خوزه آنتونیو مندلیبار امشب برای صدمین بار روی نیمکت ایبار خواهد نشست ( 36 برد ، 24 مساوی و 39 شکست حاصل عملکرد او روی نیمکت این تیم بوده است.)

در حال تکمیل/// خزاعلی

لاس پالماس - سویا(15 و 30 دقیقه)

آلاوز - دیپورتیوو لاکرونیا( ساعت 21)

مالاگا - والنسیا (23 و 15 دقیقه)

بوندس لیگای آلمان

وولفسبورگ - بایرن مونیخ (ساعت 18)

از هفته بیست و سوم بوندس لیگای آلمان ، امشب پنج دیدار برگزار می شود که در مهمترین بازی وولفسبورگ میزبان باوارایی ها خواهد بود. بایرن مونیخ که با اختلاف 18 امتیازی نسبت به لایپزیش رده دومی در صدر جدول قرار دارد ، تقریبا خیالش از قهرمانی راحت شده است و به نظر می رسد امسال نیز مثل سالهای پیش تیمی برای قهرمان شدن مونیخی ها مشکلی ایجاد نکند. بهترین خط حمله ، بهترین خط دفاع، بیشترین برد ، کمترین باخت و بقیه بهترین های این فصل متعلق به شاگردان هاینکس است. 

در سوی مقابل گرگها با 24 امتیاز در رتبه سیزدهم قرار دارند و اگرچه در حال حاضر در منطقه سقوط قرار ندارند اما همچنان خطر سقوط را احساس می کنند.

ترکیب احتمالی بایرن مونیخ: اولریش، بواتنگ، هوملز، آلبا، کیمیش، مارتینز، تیاگو، خامس رودریگز، روبن، ریبری، لواندوفسکی

کلن - هانوفر(ساعت 18)

فرایبورگ - وردربرمن( 18 )

هامبورگ - بایر لورکوزن ( 18 )

شالکه - هوفنهایم ( 21 )

لوشامپیونه فرانسه

پاری سن ژرمن - استراسبورگ ( 19 و 30 دقیقه)

از هفته بیست و ششم رقابتهای لیگ یک فرانسه، امشب شش دیدار برگزار می شود که در مهمترین دیدار ، پی اس جی میزبان استراسبورگ خواهد بود. شاگردان اونای امری پس از شکست مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان به پاریس برگشتند و باید مقابل استراسبورگ قرار بگیرند. البته با توجه با اختلاف زیادی که آنها در صدر جدول با تیمهای دیگر ایجاد کرده اند ، خیلی نگرانی برای قهرمان نشدنشان در لوشامپیونه ندارند.

آمینس - تولوز (22 و 30 دقیقه)

آنژه - سن اتین ( 22 و 30 دقیقه )

کان - رن ( 22 و 30 دقیقه)

مون پولیه - گنگان (22 و 30 دقیقه)

تروا - متز (22 و 30 دقیقه)

جام حذفی انگلیس

هادرزفیلد - منچستریونایتد ( ساعت 21)

 شیاطین سرخ در دور پنجم رقابتهای FA Cup انگلستان مهمان هادرزفیلد خواهند بود. دیداری که آمار نشان می دهد یونایتد کار دشواری نخواهد داشت زیرا هادرزفیلد تنها یک مسابقه از 13 دیدار اخیرش مقابل سرخپوشان را برده است و سه تساوی و 9 شکست را متحمل شده است. انتظار می رود مورینیو ، امشب بیشتر به بازیکنان ذخیره خود بازی دهد و به بعضی بازیکنان اصلی استراحت دهد.

ترکیب احتمالی منچستریونایتد: رومرو، والنسیا، جونز، اسمالینگ، شاو، ماتیچ، پوگبا، مارشیال، لینگارد، سانچز، لوکاکو

در حال تکمیل/// خزاعلی

لژیونرهای اروپایی

لیگ هلند

بردا - آلکمار(علیرضا جهانبخش)

آیندهوون - هیرنفین(رضا قوچان نژاد)

لیگ پرتغال

آوز - ماریتیمو( امیر عابدزاده)

لیگ بلژیک

رویال آنتورپ - اوستنده (رامین رضائیان)

لیگ ترکیه

سیوااسپور - عثمانلی اسپور( پیام صادقیان)

انتهای پیام/

پیش بازی مسابقات فوتبال در اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار