امام جمعه موقت بهاباد:

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن سبب نا امیدی دشمنان شد

امام جمعه موقت بهاباد گفت: مردم با حضور تماشایی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، پاسخ محکمی به سخنان بیهوده دشمنان نظام دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جواناز یزد؛ حجت الاسلام محمد علی اخوان بهابادی  امام جمعه موقت بهاباد در خطبه های این هفته نماز جمعه بهاباد که در مسجد جامع این شهر برگزار شد گفت: مردم با حضور تماشایی خود در راهپیمایی۲۲ بهمن پاسخ محکمی به سخنان بیهوده دشمنان نظام دادند.

حجت الاسلام اخوان بهابادی افزود: راهپیمایی امسال جلوه‌هایی از واقعیت بود که مردم برای پاسخ دادن به یاوه‌ سرایی‌هایی که در ماه‌های اخیر علیه انقلاب اسلامی و نظام صورت‌ گرفته بود، با جوش و خروش بیشتر و حضور گسترده‌تر به صحنه آمدند و همه معاندان را نا امید کردند.

وی در ادامه ایام شهادت فاطمه زهرا (س) را به نمازگزاران تسلیت گفت و تصریح کرد:  اساس دین مبتنی بر محبت است و وجود حضرت زهرا (س) تجلی این محبت است آن حضرت از نظر ذات و کرامت و الگو بهترین زنان اهل روی زمین است .

امام جمعه موقت بهاباد  به مبارزات سیاسی حضرت زهرا(س) در دفاع از حریم ولایت و امامت اشاره کرد و گفت : در مسیر دفاع از حریم ولایت و امامت، فاطمه زهرا (س) شیوه مبارزاتی دیگری را با سکوت خود آغاز کرد و آن اعتصاب سخن با حاکمان وقت بود. 

رئیس حوزه علمیه بهاباد در ادامه سالروز شهادت حجت الاسلام شیخ فضل الله محلاتی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران را گرامی داشت و گفت : شهید محلاتی به همراه 40 نفر دیگر از همرزمانش در حمله جنگنده رژیم بعثی عراق به هواپیمای مسافری که در حال اعزام به مناطق جنگی بود به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

حجت الاسلام اخوان بهابادی به نقش روحانیون و طلبه‌ها در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: نقش روحانیت در هشت سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست چرا که روحانیان در دو قشر در جنگ شرکت می‌کردند.

وی با بیان اینکه شهید محلاتی یکی از نمونه‌های برجسته تربیت انقلاب و نهضت امام بود، گفت: دلسوزی نسبت به نظام و انقلاب و امام راحل(ره) از خصایص بارز این شهید بزرگوار بود.

انتهای پیام/ غ

حضور با شکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن باعث نا امیدی دشمنان نظام شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.