ورود سامانه ناپایدار جدید از اواخر امروز به استان اصفهان

رییس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: با ورود سامانه بارشی به استان اصفهان طی سه روز آینده بارش برف و باران در اکثر مناطق استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسن خدابخش در خصوص بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی سه روز آینده اظهار کرد: بررسی این نقشه‌ها بیانگر ورود سامانه ناپایدار جدید از اواخر امروز به استان است.

وی با بیان اینکه این سامانه از سمت غرب وارد استان اصفهان می‌شود، افزود: بر این اساس از اواخر امروز در غرب استان بارش‌های پراکنده آغاز می‌شود.

رییس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه سامانه بارشی از امشب تا اوایل روز سه‌شنبه در استان اصفهان فعالیت دارد، گفت:  بیشتر بارش‌های این سامانه در مناطق غربی و ارتفاعات استان به صورت برف پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه بارش‌های سه روز آینده در مناطق جنوب و شمال استان اصفهان به صورت باران و برف پیش‌بینی می‌شود، تصریح کرد: همچنین باید توجه داشت که علاوه بر بارش برف و باران، وزش باد شدید و نسبتاً شدید نیز در مناطق شمال و جنوب طی سه روز آینده پیش‌بینی می‌شود.

خدابخش در خصوص شرایط دمایی استان اصفهان طی ۴۸ ساعت آینده نیز افزود: میانگین دمای استان امروز تا ظهر فردا روند افزایشی دارد و این در حالی است که دمای استان از بعد از ظهر فردا تا اوایل روز سه‌شنبه هشت درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد.

وی در خصوص میزان بارش‌های ۲۴ ساعت گذشته در استان اصفهان گفت: در این بازه زمانی فریدونشهر با ۱۱ میلی‌متر، داران با ۳.۵ میلیمتر و خوانسار با دو میلی‌متر بارش بیشترین میزان بارش‌های استان اصفهان را داشته‌ است.

 

انتهای پیام/م

 

وضعیت جوی هوای استان اصفهان

برچسب ها: آب و هوا ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.