مراسم استقبال از شهید پوربافرانی در نایین برگزار می‌شود

نماینده ولی فقیه در سپاه نایین گفت: مراسم استقبال از شهید حسین پوربافرانی و سه شهید گمنام امروز ساعت 15 با حضور مسئولان و مردم در حسینیه سپاه این شهرستان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام بیاتی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  اظهار داشت: امروز نایین میزبان شهید حسین پوربافرانی که پس از 35 سال به دیار خود بازگشته و سه شهید گمنام هشت سال جنگ تحمیلی خواهد بود که در زمینه تشییع و تدفین این شهدای والامقام هماهنگی‌های لازم انجام شده است.

وی افزود: مراسم استقبال از شهدای گمنام امروز ساعت 15 با حضور مسئولان و مردم برگزار می‌شود و پس از برگزاری مراسم استقبال از این شهدا و برنامه‌های تدارک دیده شده ، این شهدا تا روز شهادت حضرت فاطمه (س) ، در مدارس متوسطه ، مساجد روستاها تشییع می شوند.

زنجانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین مردم و به ویژه نسل جوان باید در راس برنامه‌ها باشد چرا که عظمت و بزرگی شهدای والامقام ستودنی و فراموش‌نشدنی است و باید همیشه مورد توجه واقع شود.

وی گفت: میزبانی از شهدا برای ما یک افتخار بسیار بزرگ است که بی‌شک با استقبال عظیم و گرم مردم ولایی و شهیدپرور نایین حال و هوای معنوی خاصی در این مراسم حاکم خواهد بود و شاهد برگزاری یک مراسم باشکوه و گسترده در این شهرستان خواهیم بود.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.