مرادی:مسابقات ماراتن هرمز کیفیت بالایی داشت/ هیچ کدام از وعده‌های مسئولان عملی نشده است

دونده نیمه ماراتن کشورمان گفت: کیفیت مسابقات ماراتن قهرمانی کشور به دلیل حضور دوندگان مطرح کشورمان بسیار رضایت بخش بود.

محمد جعفر مرادی دونده نیمه ماراتن کشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره کیفیت مسابقات ماراتن هرمز بیان کرد: کیفیت مسابقات ماراتن قهرمانی کشور که با عنوان جام هرمز برگزار شد به دلیل جوایزی که از سوی حامی مالی برگزاری این مسابقات برای دوندگان تعیین شده بود،بسیار بالا بود. از اینکه توانستم همانند سال گذشته باز هم به مقام نخست برسم بسیار خوشحالم.البته با این وجود نواقصی هم در این مسابقات وجود داشت که امیدوارم در سال های آینده شاهد آنها نباشیم.

او افزود: بیشتر ورزشکارانی که در دوهای ماراتن و نیمه مارتن فعالیت می کنند معمولا به طور نسبی در 2 یا 3 مسابقه بیشتر نمی توانند در طول سال در این مسابقات شرکت کنند و از طرفی بیشتر ورزشکاران هم از لحاظ مالی در وضعیت نامطلوبی قراردارند. بنابراین جوایز این مسابقات در کشورهای دیگر بیشتر از ایران است و باید مسئولان فدراسیون برنامه ریزی کنند تا هم جوایز مالی رقابت ها بیشتر شود و هم شاهد حضور دوندگان خارجی در این رقابت ها باشیم تا کیفیت مسابقات بالاتر برود.همچنین فاصله زمانی با سایر شرکت کنندگان و شرایط تمرین حداقلی در حال حاضر برایم انگیزه کافی باقی نگذاشته تا رکورد ملی ایران را دوباره تغییر دهم.

بدقولی ها برنامه هایمان را عقب انداخته است

مرادی درمورد برنامه هایش هم گفت: طبق برنامه در نظر داشتم اول بهمن ماه برای برگزاری اردویی 3 ماهه همراه با مربی ام راهی کنیا شوم اما متاسفانه به دلیل بد قولی ها و نداشتن پول مجبور شدم این اردو را لغو کنم و ادامه تمریناتم را در تهران پیگیری کنم.در ضمن ماراتن رشته سختی است و حجم تمرین و هزینه بالایی دارد بنابراین باید حمایت شوم.در صورتی که همانند برخی ورزشکاران از من حمایت شود بدون شک توان این را دارم تا در مسابقات پیش رو بهترین نتیجه ممکن را برای کشورم کسب کنم. متاسفانه بدقولی ها برنامه هایمان را عقب انداخته است،امیدوارم حامی مالی مناسبی پیدا کنیم تا بتوانم در شرایط بهتری برای بدست آوردن عناوین بهتر برای کشور عزیزم تلاش کنم.

تمرین در کنار مطرح آفریقایی می تواند باعث پیشرفتم شود

او درباره حمایت های فدراسیون هم گفت: از فدراسیون تقاضا داریم نیم نگاهی به دوی طاقت فرسای ماراتن داشته باشد تا حاصل ۱۰ هزار کیلومتر دویدن سالیانه ام به ثمر بنشیند. به صلاحدید مربی ام جواد کریمی و با توجه به تجربه چندین ساله ام در رشته های استقامتی مطمئنم تمرین کردن در کمپ های استقامتی کنیا با ورزشکاران مطرح دنیا می تواند به بهبود رکورد شخصی ام که رکورد ملی این ماده است کمک کند.

دونده نیمه ماراتن کشورمان در پایان صحبت هایش اظهار داشت: زمان کمی تا رقابت های ماراتن آسیایی باقی مانده و سعی دارم با حضور در یکی از تورنمنت های بین المللی به این امر مهم دست یابم،امیدوارم با سعی و تلاش فراوان بتوانم در کنار سهمیه رقابت های آسیایی،ورودی مسابقات جهانی 2019 دوحه را هم بدست بیاورم.با این حال تاکنون هیچ کدام از وعده های مسئولان عملی نشده است و از همه بدتر هیچ سراغی هم از من نگرفته اند.

انتهای پیام/

اظهارات مرادی پس از قهرمانی در رقابت های ماراتن هرمز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار