کلانتری: شانس کسب سه مدال در جاکارتا را داریم

دبیر فدراسیون بوکس گفت: با برنامه های خوبی که اجرایی شده است در بازی های آسیایی جاکارتا در ۳ وزن شانس مدال داریم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان علیرضا کلانتری دبیر فدراسیون بوکس در گفت و گو با رادیو درباره اعزام تیم ملی بوکس به تورنمنت بلغارستان گفت: بامداد امروز تیم ملی بوکس کشور برای شرکت در تورنمنت بلغارستان به صوفیه اعزام شد. ۷ بوکسور در ۷ وزن در این رقابت ها شرکت می کنند. احسان روزبهانی به دلیل حضور در تمرینات آلمان و دو بوکسور دیگر به دلایل مختلف نتوانستند در این رقابت ها شرکت کنند. مربیان تیم ملی قصد داشتند ورزشکاران اوزانی که شرایط بهتری دارند به این مسابقات اعزام شوند.

کلانتری درخصوص هدف از اعزام ورزشکاران به این تورنمنت اظهار کرد: ملی پوشان ۴ اردوی آمادگی را پشت سر گذاشته اند و برای آمادگی در بازی های آسیایی جاکارتا نیاز بود که در یک تورنمنت معتبر و در شرایط خوب محک زده شوند تا ببینیم برنامه ها و تمرینات سرمربی تیم چقدر موثر بوده است. تورنمنت بوکس بلغارستان یکی از معتبرترین تورنمنت های دنیاست که سطح آن از مسابقات آسیایی بالاتر است و قدرت های بوکس دنیا مانند کوبا، آمریکا، قزاقستان و ... در آن شرکت می کنند.

او افزود: با برنامه های خوبی که اجرایی شده است در بازی های آسیایی جاکارتا در ۳ وزن شانس مدال داریم. تمام برنامه ریزی های فدراسیون برای مسابقات المپیک است. زمان کوتاهی تا بازی های آسیایی باقی مانده است و تلاش ما این است که در جاکارتا خوب ظاهر شویم و در المپیک نتیجه بگیریم.

 انتهای پیام/

اظهارات کلانتری درباره تیم ملی بوکس 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار