شیرکوند: کاش همه تیم‌های لیگ به یک چشم دیده شوند!

لیبرو تیم والیبال شهرداری ورامین گفت: تنها توقع ما از اهالی والیبال این است که همه تیم‌ها به یک چشم دیده شوند.

احسن الله شیرکوند در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شکست تیم شهرداری ورامین مقابل پیکان در هر دو بازی اول  و دوم و حذف از رقابت‌های لیگ برتر والیبال، اظهار داشت: به تیم پیکان و به تمام آن‌هایی که به تیم پیکان کمک کردند که به نیمه نهایی صعود کند، تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: تیم شهرداری ورامین در حال حاضر شبیه به یک زاویه است که نیاز دارد به یک خط صاف تبدیل شود. تلاش ما این است که برای این تیم اتفاقات خوبی رخ بدهد. هدف این است که یک تیم خوب و حرفه‌ای داشته باشیم و مردم ورامین رضایت داشته باشند.

شیرکوند در ادامه گفت: خیلی‌ها رفتارهایی می‌کنند در والیبال که تماشاگران والیبال را دور می‌کنند. البته من از کسی دلگیری ندارم و از خودم دلگیر هستم. ما ثابت کردیم که مرد برد و باخت هستیم اما تمام تلاشم این است که اگر همه تیم‌ها به یک چشم دیده شوند، بهتر است. در واقع توقع ما این است که همه تیم‌های لیگ برتر به یک چشم دیده شوند.

وی در پایان گفت: برای تیم پیکان آرزوی موفقیت می‌کنم و به بازیکنان شهرداری ورامین هم که با همه مشکلات توانستند راهی پلی آف شوند و نتیجه قابل قبول و آبرومندانه‌ای بگیرند خسته نباشید می‌گویم.

انتهای پیام/

صحبت‌های لیبرو ورامین درباره شکست تیمش مقابل پیکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار