شاهچراغ (ع) سیاهپوش ایام سوگواری یاس نبوی

سومین حرم اهل بیت (ع) در آستانه شهادت حضرت زهرا (س) غرق در عزا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت‌الاسلام احمد سلامی معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) گفت: در آستانه ایام شهادت حضرت زهرا (س) آستان مقدس احمدی و محمدی نیز با نصب پرچم‌های عزا در صحن حرم شاهچراغ (ع) خود را آماده برگزاری مراسم عزاداری حضرت فاطمه (س) کرد.

وی بیان کرد: ویژه برنامه شهادت حضرت زهرا (س) از ۲۹ بهمن ماه همزمان با نماز مغرب و عشا آغاز شده و تا ۳ اسفندماه ادامه دارد.

حجت‌الاسلام سلامی افزود: حجت‌الاسلام شهاب مرادی و حجت‌الاسلام شریفانی سخنرانان این مراسم هستند و حاج کاظم محمدی، حاج سید محسن بنی‌فاطمی و حاج سعید خائف پناه نیز به مداحی و مرثیه‌سرایی می‌پردازند.

وی ادامه داد: در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) نیز ویژه برنامه قرائت خطبه فدکیه با نوای حاج محسن فرهمند آزاد در شبستان آستان مقدس احمدی و محمدی برگزار می‌شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) تصریح کرد: در شام شهادت نیز مراسم آئینی لاله‌گردانی خادمان حرم احمدی در صحن و سرای حرم شاهچراغ (ع) اجرا می‌شود و سعید خائف‌پناه نیز به مرثیه‌سرایی و مداحی می‌پردازد.
انتهای پیام/ر

لاله گردانی خادمان حرم احمدی در شب شهادت حضرت زهرا (س)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.