برترین‌های بخش بانوان المپیاد ورزش همگانی چهارمحال‎وبختیاری

برترین‌های بخش بانوان اولین المپیاد ورزش همگانی در چهارمحال و بختیاری معرفی شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اختتامیه اولین المپیاد ورزش همگانی استان چهارمحال و بختیاری، گرامیداشت دهه فجر با حضور ۸۰۷ ورزشکار، روز گذشته جمعه ۲۷ بهمن ۹۶ در شهرکرد برگزار شد.

اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری، برترین‌های این المپیاد در بخش بانوان را به شرح زیر معرفی کرد:

در رشته شوت بسکتبال، تیم‌های شهرکرد، فارسان و سامان برتر شدند و در رشته طناب زنی تیم‌های شهرکرد، بروجن و سامان به رتبه‌های برتر دست یافتند.

در مسابقات پنالتی هدفمند بانوان نیز تیم‌های بن، بروجن و اردل به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند و در رقابت‌های داژبال بانوان تیم فارسان صدرنشین شد، تیم‌های سامان و بن دوم شدند و لردگان به جایگاه سوم رسید.

در مسابقات طناب کشی تیمی نیز شهرکرد، سامان و اردل بر سکو‌های اول تا سوم ایستادند.

همچنین در بخش انفرادی این دوره از رقابت‌ها در رشته دارت بانوان، مریم جعفری از بن، مریم مختاری از بروجن و سپیده آقا ابراهیمی از سامان رتبه‌های برتر را کسب کردند و در رقابت‌های لی لی نیز زینب حسین پور از اردل، زهرا شکراللهی از بن و مرضیه محمودی از شهرکرد اول تا سوم شدند.

در رقابت‌های هفت سنگ بانوان هم مریم بیاتی از شهرکرد، فاطمه بهارلویی از بن و فریبا اکبری از بروجن و در مسابقات روپایی بانوان نیز اسماء عباسی از شهرکرد، سودابه شریفی از شهرکرد و نرگس حاتمی از بروجن اول تا سوم شدند.

بر اساس این گزارش؛ در رشته والیبال سه نفره بانوان هم تیم‌های فارسان، کیار و شهرکرد به عناوین اول تا سوم دست یافتند.

گفتنی است: در اولین المپیاد ورزش همگانی چهارمحال و بختیاری، ۶ هزار نفر در ۱۰ رشته ورزشی شامل دارت، طناب کشی، طناب زنی، والیبال سه نفره، شوت بسکتبال، پنالتی هدفمند، روپایی، داژبال، لی لی و هفت سنگ با هم به رقابت پرداختند.

رقابت‌های آقایان در اختتامیه این المپیاد، در مجموعه ورزشی تختی و رقابت‌های بانوان در مجموعه ورزشی انقلاب شهرکرد انجام شد.

این المپیاد ورزشی، از اوایل بهمن ماه جاری در شهرستان‌های ۹ گانه استان آغاز گردید.

انتهای پیام/ش

برترین‌های المپیاد ورزش همگانی چهارمحال و بختیاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار