شورای تامین، مشکلات استقلال خوزستان را حل می‌کند؟

تیم فوتبال استقلال خوزستان در لیگ هفدهم با مشکلات زیادی مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بازیکنان تیم فوتبال استقلال خوزستان که روز پنج شنبه، بیست و ششم بهمن ماه پس از جلسه با مسئولان باشگاه به دلیل مطالبات مالی دست به اعتصاب زدند و تمرین نکردند، امروز ( شنبه ) هم برای سومین روز پیاپی پیش از بازی حساس مقابل پرسپولیس تمرین نکردند تا اوضاع پیچیده تر از قبل شود.

 استقلال خوزستان که قرار بود امروز ( شنبه ) بازی دوستانه ای برگزار کند که این دیدار لغو شد و برگزاری مسابقه این تیم با پرسپولیس هم در هاله ای از ابهام قرار دارد.

همچنین با توجه به اظهارات مسئولان باشگاه، حضور این تیم در دیدار برابر پرسپولیس از هفته بیست و چهارم لیگ برتر کشور در هاله ای از ابهام قرار دارد و باید دید مسئولان سازمان لیگ برای جلوگیری از این کار چه تهمیداتی می اندیشند.

شاگردان ویسی که با کسب 20 امتیاز در رده پانزدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارند, در نظر دارند تا شرایط مالی باشگاه بهبود پیدا نکرده است, در تمرینات تیم‌شان شرکت نکنند.

بر همین اساس، زمانیکه مشکلات تیم بیشتر و اختلاف میان سلطانی مدیرعامل باشگاه و ویسی علنی شد، شورای تامین شهر اهواز تشکیل جلسه داد و از تلاش برای رفع مشکلات آبی ها خبر داد.

انتهای پیام/

بازیکنان استقلال خوزستان اعتصاب کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.