کرمانشاه رتبه پنجم ثبت نام در آزمون قرآن در کشور را دارد

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با بیان اینکه در آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم ده هزار و 396 نفر ثبت نام کرده اند؛ گفت: استان کرمانشاه رتبه پنجم را در سطح کشور دارد.

کرمانشاه رتبه پنج ثبت نام در آزمون قرآن در کشور را داردبه گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛   مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه  جهت تشریح آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم ،  گفت : آزمون کتبی حفظ و مفاهیم قرآن کریم 10 اسفند ماه راس8 ساعت صبح در 15 حوزه امتحانی برگزار می شود.

وی  با اشاره به اینکه در استان کرمانشاه علاقه مندان به حوزه علوم قرآنی از آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم؛ استقبال خوبی داشته اند، افزود: آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم در سطح کرمانشاه در دو حوزه و در سطح شهرستانها در یک حوزه امتحانی برگزار می شود.

عباسیان  بیان  کرد: باتوجه به اینکه امسال با تدبیر مسئولان اوقاف وامورخیریه با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزاری ازمون حفظ و مفاهیم قران کریم تجمیع شد که در ثبت نام آن استان کرمانشاه در سطح کشور از موقعیت مناسبی برخوردار است.

وی با بیان اینکه علاوه بر هزینه ثبت نام قرآن آموزان 500 میلیون تومان نیز در نظر گرفته شده است، گفت: حدود 1میلیارد تومان برای اهدای جوایز به برگزیدگان در نظر گرفته شده است و به قید قرعه به بیش از سه هزار نفر جوایز کمک هزینه سفر به حج عمره، عتبات عالیات و جوایز نقدی اهدا می شود.

 

انتهای  پیام/ز

 

برگزاری مسابقات قرآن در کرمانشاه

برچسب ها: احادیث ، اوقات شرعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.