دستگیری 4 کلاهبردار حرفه ای در عجب‌ شیر

فرمانده انتظامی عجب‌ شیر از شناسایی و دستگیری چهار کلاهبردار حرفه ‌ای و توزیع‌ کننده طلاجات تقلبی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سرهنگ رحمان عبدی فرمانده انتظامی عجب‌ شیر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر توزیع سکه و پلاک طلای تقلبی در سطح شهر، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات شهرستان قرار گرفت.

وی گفت: ماموران با انجام تحقیقات فنی و پلیسی موفق شدند چهار متهم را در حین توزیع طلاجات تقلبی در بازار شهرستان شناسایی و دستگیر کنند.

وی گفت:در بازرسی بدنی از متهمان و بازرسی خودرو تعداد 13 عدد سکه ربع بهار آزادی، 76 عدد پلاک و چهار عدد انگشتر تقلبی به همراه تعداد هشت فقره چک بانکی به مبلغ 388 میلیون ریال و 18میلیون ریال پول نقد، یک دستگاه شوکر الکتریکی، دوقبضه سلاح سرد، دستگاه شنود، یک عدد ساعت مچی با قابلیت فیلمبرداری، یک عدد باطوم پلاستیکی، 27عدد قرص ترامادول و مقادیری مواد مخدر از نوع شیشه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان عجب‌ شیر با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان درخواست کرد هر گونه اخبار و اطلاعات و موارد مشکوک را با شماره تلفن 110 به پلیس گزارش دهند و تقدیر، پیشنهاد و انتقادات خود از عملکرد کارکنان نیروی انتظامی را با سامانه تلفنی 197 دفتر نظارت همگانی با پلیس در میان بگذارند.

 

انتهای پیام/ش

کشف ه طلاجات تقلبی در شهرستان عجب شیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار