خاک خوزستان، آرامگاه لاله های گمنام

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان از تشییع و خاکسپاری پیکر 14 شهید گمنام دوران 8 سال دفاع مقدس همزمان با ایام فاطمیه در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالرضا فرجیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان با اشاره به تشییع و خاکسپاری پیکرهای مطهر 14 شهید گمنام دوران 8 سال دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت مظلومانه حضرت صدیقه طاهره (س) بیان کرد: این شهدای والامقام 7 نقطه استان خوزستان را معطر می کنند.

وی در ادامه اظهار داشت: پیکرهای 2 شهید در شهر چغامیش دزفول، 2 شهید در شهر حمزه و شیرین آب دزفول، 2 شهید در شهرک خیبر دزفول، 2 شهید در محل تیپ 292 دزفول و 2 شهید در شهرک بی بیان مسجدسلیمان در روز سه شنبه یکم اسفند تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.

فرجیان تصریح کرد: دانشگاه پیام نور واحد اهواز هم در 30 بهمن میزبان پیکر 2 شهید گمنام و گلگون کفن می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان افزود: همچنین پیکر مطهر2 شهید گمنام نیز در یادمان علقمه در منطقه عملیاتی کربلای 4 در خرمشهر در دهه سوم اسفند ماه، همزمان با حضور کاروان های راهیان نور به خاک سپرده خواهند شد.

عبدالرضا فرجیان از عموم مردم مومن و انقلابی خوزستان خواست با حضور در آیین های تشییع و تدفین این شهدا، با شهدای والامقام تجدید میثاق نمایند.

انتهای پیام/گ

خوزستان میزبان شهدای گمنام جنگی تحمیلی

برچسب ها: ایثارگران ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.