مسدود شدن راه ارتباطی 60 روستای هشترود به دلیل برف و کولاک

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هشترود گفت: بارش برف که از بعد از ظهر دیروز در شهرستان آغاز شده راه ارتباطی 60 روستا را مسدود کرده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ تیمور امیرانلوی سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هشترود گفت: به رغم تدوام بارش برف، تلاش اکیپ های راهداری برای بازنگه داشتن محورهای اصلی هشترود به مراغه، میانه، قره چمن و تبریز و همچنین آزاد راه ادامه دارد.

وی گفت: 850 تن نمک برای بازگشایی مسیرها و تردد خودروها مصرف شده و 9500 کیلومتر عملیات برف روبی و نمک پاشی در راه های ارتباطی شهرستان هشترود صورت گرفته است.

امیرانلوی افزود: 25 دستگاه ماشین آلات برفروبی برای بازنگه داشتن راه های به کار گرفته می شود و 11 اکیپ فعال اعم از اداری و استیجاری، کار برفروبی را به صورت شبانه روزی انجام می دهند.

وی گفت: رانندگان برای تردد در محورهای مواصلاتی باید وسیله نقلیه خود را به زنجیر چرخ، سوخت کافی و لباس گرم مجهز کرده و از سالم بودن خودروی خود اطمینان حاصل کنند.

وی اظهار کرد: به منظور کاهش خطرات احتمالی، رانندگان از تردد غیرضروری خودداری کرده و در صورت ضرورت سفر علاوه بر داشتن تجهیزات زمستانی قبل از سفر از طریق سامانه 141 و شماره تلفن ‌های 04152622288 و 04152622129 و 04152626055 از وضعیت راه ‌ها اطلاع حاصل کنند.

 

انتهای پیام/ش

بارش برف و کولاک راه ارتباطی 60 روستای هشترود رابست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.