اعزام 2 بالگرد امداد هوایی کهگیلویه و بویراحمد به پادنا و سی سخت

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 2 بالگرد امداد هوایی این استان به منطقه احتمالی در پادنا و سی سخت برای یافتن لاشه هواپیمای سقوط کرده اعزام شده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ جلال پوران فرد رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمدگفت: 2 بالگرد اورژانس هوایی یاسوج و گچساران در ساعت 7 و 10 دقیقه بامداد امروز جهت جستجوی اجساد مسافران هواپیمای تهران به یاسوج به کوه‌های پادنا و سی سخت اعزام شدند.

وی اظهار کرد: هم اکنون در مرکز eoc آماده باش کامل برای امدادرسانی برقرار است.

 پوران فرد  گفت: لحظه به لحظه بر توده‌های پرفشار ارتفاعات دنا افزوده می‌شود و شرایط برای ادامه فعالیت بالگردهای اورژانس دشوار است.

گروه‌های امداد و نجات هوایی استان‌های فارس، کهگیلویه و بویراحمد و اصفهان باوجود چندین فروند پهپاد برای تصویربرداری، کوهنوردان زبده در کنار امدادگران زمینی در حال تلاش برای پیدا کردن لاشه هواپیما هستند.

پرواز شماره 3704 هواپیمایی آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح روز یکشنبه تهران را به مقصد یاسوج ترک ولی در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.

این هواپیما از نوع ای تی آر 72 پس از 55 دقیقه از صفحه رادار مرکز کنترل خارج می‌شود و بر اساس اعلام اورژانس خبر سقوط این هواپیما در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم اعلام شد.

جست‌وجو برای یافتن جانباختگان احتمالی این سانحه هوایی پس از سقوط هواپیما آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

 انتهای پیام/غ

اغاز امداد هوایی برای جستجوی لاشه هواپیما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.