مرزبان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد:

نمایشگاه جامع دریایی، فرصتی برای برند شدن در منطقه

مدیرکل امور دریانوردان گفت: برگزاری یک نمایشگاه بین المللی دریایی فرصتی مناسب برای برند شدن در منطقه و دنیا است.

برگزاری یک نمایشگاه جامع دریایی فرصتی برای برند شدن در منطقه استعلی اکبر مرزبان مدیرکل امور دریانوردان وسازمانهای تخصصی بین المللی در گفتگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  با بیان اینکه بر اساس تصمیم گیری شورای مدیران ارشد ارگان های دریایی هر ساله یک نمایشگاه بین المللی واحد تحت نظارت هماهنگی ارگان‌های دریایی کشور برگزار می شود، اظهار کرد: تمامی شرکت‌ها و سازمان‌های دریایی در نمایشگاه بین المللی دریایی شرکت می‌کنند.

وی در ادامه افزود: برگزاری یک نمایشگاه جامع دریایی نه تنها خواسته شرکت های دریایی است،  بلکه دبیرخانه و سازمان بنادر نیز ترجیح می دهد هر ساله تنها یک نمایشگاه برگزار شود.

مرزبان با بیان اینکه بعضی از شرکت‌ها و نهادها مجوز برگزاری یک نمایشگاه را از سازمان توسعه تجارت می‌گیرند، گفت: توصیه ما به تمامی ارگان ها و شرکت های فعال آن است که تنها در نمایشگاه بین المللی دریایی شرکت  و از حضور در سایر نمایشگاه ها خودداری کنند.

مدیرکل امور دریانوردان وسازمانهای تخصصی بین المللی با تاکید بر اینکه برگزاری یک نمایشگاه آبرومند هدف اصلی سازمان دریایی است، تصریح کرد: باید نمایشگاه دریایی تبدیل به یک برند منطقه ای شود و تمامی سازمان ها و ارگان ها تحت یک پرچم فعالیت کنند.

وی یادآور شد: دبیرخانه ارگان های دریایی شامل 44 سازمان دریایی است و تمامی شرکت های فعال دریایی عضو این دبیرخانه هستند.

مرزبان با اشاره به اینکه هفت کشور مهم دنیا در پنجمین نمایشگاه بین المللی دریایی شرکت می‌کنند، بیان کرد: برگزاری این نمایشگاه ها یک فرصت برای عرضه و ارائه خدمات دریایی است و شرکت کنندگان می توانند با برخورد چهره به چهره فعالیت های خود را انجام دهند.

وی تاکید کرد: حضور نیروی دریایی ارتش و ارائه دستاوردهای این نهاد مهم می‌تواند نقش موثری در بهبود وضعیت حمل و نقل دریایی کشور داشته باشد.

مرزبان در خاتمه یادآور شد: پنجمین نمایشگاه بین المللی دریایی فرصت مناسب برای معرفی توانمندی ها و زمینه سرمایه‌گذاری دریایی و بندری است که پنجم تا هفتم اسفند ماه در بندر عباس برگزار می شود.

انتهای پیام/

نقش موثر نیروی دریایی در بهبود وضعیت حمل و نقل دریایی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار