عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: وزیر راه و شهر‌سازی فردا برای پاسخگویی به تمامی ابعاد حادثه سقوط هواپیمای ATR، به مجلس می‌رود.

خبرنگار: کبار‌ی/وزیر راه و شهر‌سازی برای پاسخگویی به حادثه هواپیما به مجلس می‌روندابوالفضل موسوی‌ عضو کمیسیون عمران مجلس‌ در گفتگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: کمیسیون عمران مجلس فردا (چهارشنبه‌، 2 اسفند‌ ماه) وزیر راه و شهر‌سازی و وزیر تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی را برای پاسخگویی به ابهامات حادثه سقوط هواپیمای ATR تهران – یاسو‌ج دعوت کرده است.

موسوی‌ در ادامه افزود: در این جلسه علاوه بر وزرا‌ تمامی مسئولان مرتبط با این حادثه از جمله رئیس سازمان هواپیمایی کشور و مدیر عامل  شرکت هواپیمایی آسمان شرکت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: در این جلسه‌ تمامی زوایای‌ حادثه از جمله وضعیت‌ ناوگان هوایی‌، وضعیت آب و هوا و اخطار‌هایی که باید داده می‌شد، بررسی ‌می‌شود.

موسوی‌ با بیان اینکه تا زمانیکه گزارشات‌ دقیق مسئولان به کمیسیون عمران ارائه نشود؛ هیچ اظهارنظری‌ نمی‌توانیم بکنیم، افزود: کمیسیون عمران و کمیته 7 نفره به زودی تمامی ابعاد این حادثه را بررسی خواهد کرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: با توجه به آنکه در آستانه سفرهای نوروزی هستیم، باید آرامش را در این ایام فراهم کنیم و تنها دغدغه ما ایجاد سفری ایمن برای مسافران نوروزی باشد.

انتهای پیام/

بررسی علل حادثه هواپیمای آسمان در مجلس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
روحشون شاد یادشون گرامی
United States of America
ناشناس
۰۵:۳۱ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
تسلیت به ایران تسلیت به خانواده های جانباختگان این حادثه
آخرین اخبار