یادداشت؛

تحلیل احمقانه!

نا آرامی‌های دو‌شنبه شب تهران در خیابان پاسداران که شهادت ۵تن از نیروهای انتظامی و بسیجی و مجروح شدن تعداد زیادی از مردم را در پی داشت را نمی‌توان در بستر اعتراض جماعتی تعریف کرد.

تحلیل احمقانه!به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه کیهان در شماره امروز خود طی یادداشتی به قلم «حسین شریعتمداری» نوشت:

1- نا آرامی‌های دو‌شنبه شب تهران در خیابان پاسداران که شهادت 5تن از نیروهای انتظامی و بسیجی و مجروح شدن تعداد زیادی از مردم را در پی داشت و با تخریب خانه‌ها، خودروها و مغازه‌ها، زیرگرفتن وحشیانه مردم با اتوبوس، حمله با قمه و شمشیر و چاقو به رهگذران و دهها نمونه دیگر از وحشیگری همراه بود را نمی‌توان در بستر اعتراض جماعتی که تحت پوشش دراویش به میدان آمده و جنایت آفریده بودند تعریف کرد.

این برداشت نه فقط ساده‌لوحانه، که بسیار احمقانه است اگر چه بعید نیست که دامن‌زدن به این برداشت احمقانه برای رد گم کردن نیز باشد. جنایاتی که این گروه در پوشش دراویش مرتکب شده‌اند فقط با جنایات وحشیانه داعش قابل مقایسه است و کمترین تردیدی باقی نمی‌گذارد که بخشی از تفاله‌های داعش هستند که این بار از آستین یکی از فرقه‌های به شدت بدنام دراویش بیرون کشیده شده‌اند. گفتنی است بعد از شروع غائله خیابان پاسداران، بسیاری از فریب‌خوردگان این فرقه همراه با برخی دیگر از فرقه‌های دراویش ضمن برائت از تفاله‌های داعشی فرقه یاد شده و رهبر -یا به اصطلاح قطب- بیگانه‌پرست و بدسابقه آن، خواستار برخورد قاطع نظام با آنان و معرفی هویت داعشی آنها به مردم شده‌اند.

روابط پنهان و آشکار رهبران درویش‌های با مقامات اسرائیل و بهائیان داستان پنهانی نیست، به عنوان نمونه -و فقط نمونه- می‌توان به تصاویر منتشر شده از نشست مشترک مصطفی آزمایش یکی از رهبران فرقه گنابادی با دیان علایی نماینده بهائیان حیفای اسرائیل و یا تصویری از ملاقات وی با رضا پهلوی در آمریکا ‌اشاره کرد. آزمایش انکار نمی‌کند که به نمایندگی از سوی قطب دراویش گنابادی و برای تبادل نظر! در این نشست‌ها شرکت کرده بود که تصاویر آن در کیهان امروز چاپ شده است.

2- ماجرا به بهانه یکی از همین قماش که به جرم سرقت و با شکایت شاکی خصوصی بازداشت شده بود آغاز شد و دهها تن از مزدوران داعشی با آمادگی قبلی و حمل پنهانی سلاح گرم و در حالی که سلاح سرد خود نظیر قمه، شمشیر، چاقو، شیلنگ‌های میخ‌کوبی شده و... را آشکارا حمل می‌کردند به کلانتری محل بازداشت همپالکی خود مراجعه می‌کنند و یکی از آنها با گستاخی به افسر نیروی انتظامی که برای دعوت آنان به آرامش آمده بود می‌گوید فقط نیم ساعت فرصت دارید تا برادر ما - سارق بازداشت شده- را بدون شرط و شروط آزاد کنید! و...

شرح این ماجرا و دنباله وحشی‌گری تفاله‌های داعش در گزارش امروز کیهان آمده است که به تکرار آن نیازی نیست. اما، آنچه تاسف‌آور بوده و غیرت هر مسلمان ایرانی را جریحه‌دار می‌کند لحن آمرانه این تفاله داعش با نیروهای نظامی و انتظامی کشوری است که انبوه داعشی‌ها و سایر تکفیری‌های مورد حمایت مستقیم آمریکا، اسرائیل، انگلیس، فرانسه و شیوخ عرب منطقه را قلع و قمع کرده و پوزه کثیف قدرت‌های بزرگ جهانی حامی آنان را به خاک مالیده است. ملت و کشوری با این ویژگی و اقتدار مثال‌زدنی چگونه می‌تواند رجز‌خوانی یک جرثومه دست‌چندم تکفیری‌ها را تحمل کند؟!... گفتنی است بر اساس فیلمی که منتشر شده است، همین پهلوان پنبه بعد از دستگیری ، ناگهان به موش آب‌کشیده تبدیل می‌شود! موضوع این وجیزه اما، نکته دیگری است. بخوانید!

3- بیشترین گلایه مردم که در گفت‌و‌گو با خبرنگاران، از جمله خبرنگاران صدا و سیما مطرح کرده‌اند اعتراض شدید آنان به تساهل و خودداری غیر‌قابل توجیه نظام در برخورد با این جرثومه‌های فساد و تفاله‌های جنایتکار داعش است که بدون کمترین تردید، اعتراضی بجا و صد البته قابل پیگیری نیز هست. چرا باید به این مزدوران اجازه می‌دادند که ساعت‌ها با خیال راحت و اطمینان از انفعال نیروهای حاضر در صحنه به جنایات وحشیانه خود ادامه دهند؟! دست‌کم 5 نفر از نیروهای انتظامی و بسیج را به شهادت برسانند، دهها تن از مردم کوچه و خیابان را به سختی مجروح کنند، با اتوبوس و سپس با یک‌دستگاه خودروی سواری به میان جمعیت رفته و آنان را با قساوت تمام زیر بگیرند، به زور وارد خانه‌های مردم شده و از پشت بام خانه‌ها بر سر مردم سنگ، آجر و آتش بریزند، ماشین‌ها و مغازه‌ها و خانه‌های ملت را ویران کنند، با قمه و شمشیر و چاقو و کوکتل‌مولوتف و بمب دست‌ساز به جان مردم بیفتند و...؟! در فاصله این چند ساعت نیروهای نظامی و انتظامی که باید در این مواقع به حمایت از مردم وارد صحنه شده و تفاله‌های «داعش - درویش» را سر جای خود بنشانند کجا بوده‌اند؟! و چرا با وجود حضور در صحنه از برخورد قاطع و پشیمان‌کننده با این جرثومه‌های تباهی خودداری کرده‌اند؟!

پلیس می‌گوید تا چند ساعت بعد از شروع واقعه و اقدامات جنایت‌بار داعش - درویش‌ها به ما اجازه برخورد نداده بودند! چه کسی اجازه نداده بود؟ فرمانده نیروی انتظامی؟! پاسخ منفی است، مقامات بالاتر اجازه نداده بودند! چرا؟!


بیشتر بخوانید: ماهی گرفتن «رسانه های عربی» از آب گل آلود «آشوبگری دراويش»+تصاوير



4- در این ماجرا نقش وزارت اطلاعات که رصد اقدامات خائنانه و پیشگیری از خیانت آنها وظیفه ذاتی و قانونی آن است دیده نمی‌شود و معلوم نیست که چرا از تصمیم درویش - داعشی‌ها برای اغتشاش بی‌خبر بوده است و چنانچه خبر داشته، چرا قبل از وقوع ماجرا در پی پیشگیری از آن بر نیامده است؟!

پرسنل وزارت اطلاعات بارها نشان داده‌اند که همواره در نقش سربازان گمنام امام زمان (عج) و با هوشیاری و دقت مثال‌زدنی پای کار بوده و به یقین هنوز هم هستند ولی جای گلایه از مدیریت این وزارتخانه است که پیش از این هم نمونه‌هایی داشته است. به عنوان نمونه، کمیسیون امنیت ملی مجلس اعلام کرده بود که حداقل 100 مدیر دو تابعیتی در میان مسئولان حضور دارند ولی وزیر محترم تاکید کرد که هیچ مدیر دو تابعیتی نداریم و حال آنکه می‌دانیم پرسنل خدوم وزارت اطلاعات با نظر وزیر موافق نبوده‌اند.

گفتنی است یکی از این دو تابعیتی‌ها چند روز بعد با سرقت 100 میلیارد تومان از بیت‌المال به کانادا‌ گریخت. و در جریان بازداشت جاسوسان موشکی اخیر هم معلوم شد که دست‌کم دو تن از آنان دارای تابعیت دوگانه و سه گانه هستند. آیا وزیر محترم در ماجرای اخیر نیز تعلل نکرده است؟!

5- روز سه‌شنبه 24 بهمن ماه - یعنی 6 روز قبل - آقای رئیس‌جمهور در نشست مشترک وزیران و استانداران با رؤسای سازمان‌های اقتصادی می‌گوید:

« از روز اول به پلیس دستور دادیم بدون اسلحه وارد صحنه شود»! و بعد با افتخار می‌فرمایند: «در تماس تلفنی که با یکی از مقامات فرانسوی داشتم، وقتی که گفتم پلیس بدون اسلحه حضور دارد، تعجب کرد که چرا این موضوع اعلام نمی‌شود و پلیس بدون اسلحه به خیابان آمد و آرامش را برقرار کرد»!

باید به جناب روحانی گفت؛ در کجای دنیا برای مقابله با آشوبگران و متجاوزان به جان و مال مردم، پلیس را بدون اسلحه به میدان می‌فرستند؟! آیا تصور نمی‌کنید اگر توماس جفرسون -از واضعان دموکراسی آمریکا- سر از خاک بیرون می‌کرد، به جنابعالی پرخاش کرده و می‌گفت؛ این روش که شما دنبال می‌کنید آنارشیسم است، نه دموکراسی! و با عرض پوزش باید از رئیس‌جمهور محترم پرسید چرا نسخه بدون اسلحه را در حفاظت از خود به کار نمی‌گیرید؟! و خلع سلاح را از تیم حفاظت خود شروع نمی‌فرمائید؟! البته آن مقام فرانسوی حق دارد از اینکه پلیس را در مقابل تروریست‌های مورد حمایت غرب و از جمله فرانسه بی‌اسلحه به میدان فرستاده‌اید حیرت‌زده شود! و خوشحالی خود را در پوشش تعجب ابراز دارد!

6- فیلمی از نشست سردار رحیمی، رئیس‌پلیس محترم تهران با چند تن از دراویش منتشر شده است که در آن، درویش داعشی تهدید‌کننده پلیس به آزاد کردن نیم ساعته سارق بازداشتی نیز حضور دارد! و سردار رحیمی را در حال مذاکره با آنان نشان می‌دهد!! ایشان به توصیه کدام مسئول با آنان به گفت‌و‌گو نشسته است؟! و آیا نشست و مذاکره با کسی که پلیس را به آزادی نیم ساعته سارق بازداشت شده تهدید کرده و برای نظام خط و نشان کشیده است در شأن پلیس است؟! ظاهرا سردار رحیمی بعداً متوجه شده که چه کسی در مذاکره مورد ‌اشاره حضور داشته است و به همین علت فیلم و کلیپ یاد شده در فاصله کوتاهی پس از انتشار از سایت باشگاه خبرنگاران جوان حذف گردیده است. این اقدام نشان می‌دهد سردار رحیمی از هویت آن شخص بی‌خبر بوده است که در این حالت باید دید چه کسانی ورود او را به نشست مزبور توصیه کرده‌اند؟!

پلیس در جریان اغتشاشات چند هفته گذشته نشان داده است که وقتی پای منافع ملی و حفظ جان و مال و نوامیس مردم در میان باشد، اهل مماشات با متجاوزان و آشوبگران اجاره شده از سوی دشمنان نیست و از این روی سردار رحیمی که سابقه‌ای درخشان در برخورد با اغتشاشگران دارد و نشان داده است که بعد از دعوت آنان به آرامش و تفکیک فریب‌خوردگان از عوامل اجیر شده دشمن اهل قاطعیت است باید ماجرای مورد ‌اشاره را به دقت بررسی کرده و چنانچه عمدی از سوی برخی در میان بوده است از پیگیری ماجرا دریغ نکند.

7- این واقعیت نیز گفتنی است که اقدام تروریستی تفاله‌های داعش را نمی‌توان با حماسه تماشایی مردم در 22 بهمن و حضور دهها میلیونی آنان که به مراتب، عظیم‌تر و پر‌شمار‌تر از سال‌های قبل بود بی‌ارتباط دانست. شروع ماجرا نیز به وضوح نشان می‌دهد که آزادی سارق بازداشت شده فقط یک بهانه بوده است و درویش - داعش‌ها از قبل برای آشوب و اغتشاش با هدف بی‌ثبات نشان دادن ایران اسلامی و انتقام از حضور حماسی مردم در 22 بهمن مأموریت یافته بودند.

منبع: روزنامه کیهان

انتهای پیام/

برچسب ها: داعش ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲۶
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۲:۵۳ ۰۳ اسفند ۱۳۹۶
این تفاله های داعشی کین منفی میدن اینا دارن میسوزن داغ شدن درود بر برادر حسین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۰۳ اسفند ۱۳۹۶
میدونی ادم دلش بیشتر از این میسوزه کسانی که لایقن و حافظ جان و امنیت مردم باید این شکلی به شهادت برسن بعد اون موقع خود این اشوب گر ها یک خط هم روی صورتشون نیفته !! کاش خودشون هلاک میشدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۸ ۰۳ اسفند ۱۳۹۶
باید اون راننده ای که باعث شهادت این عزیزان شد را اعدام کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۸ ۰۳ اسفند ۱۳۹۶
باید اون راننده ای که باعث شهادت این عزیزان شد را اعدام کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۸ ۰۳ اسفند ۱۳۹۶
درود بر آقای شریعتمداری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۸ ۰۳ اسفند ۱۳۹۶
درود بر آقای شریعتمداری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۸ ۰۳ اسفند ۱۳۹۶
من همه این حادثه غم انگیز را به خانواده محترم شهدای پاسداران تسلیت میگویم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۸ ۰۳ اسفند ۱۳۹۶
من همه این حادثه غم انگیز را به خانواده محترم شهدای پاسداران تسلیت میگویم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۸ ۰۳ اسفند ۱۳۹۶
وقتی فردی سلامتی خودش برایش مهم نباشه دست به این اقدامات غیر اخلاقی میزنه واقعا جای تاسفه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۸ ۰۳ اسفند ۱۳۹۶
وقتی فردی سلامتی خودش برایش مهم نباشه دست به این اقدامات غیر اخلاقی میزنه واقعا جای تاسفه
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۸:۲۹ ۰۳ اسفند ۱۳۹۶
نباید دیگه به این جنایتکران اجازه ی این کار را بدهیم و باید تمام خاطیان مجازات شوند
-
ناشناس
۰۷:۵۱ ۰۳ اسفند ۱۳۹۶
خدا حفظتون کنه آقای شریعتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۹ ۰۳ اسفند ۱۳۹۶
درود بر شریعتمداری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۸ ۰۳ اسفند ۱۳۹۶
باید مجازات شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۵ ۰۳ اسفند ۱۳۹۶
درود بر آقای شریعتمداری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۹ ۰۳ اسفند ۱۳۹۶
چرا باید یک نفر به خودش اجازه بدهد تا با یک اتوبوس به جان دیگران بیافتد خدا از سرش نگذرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۵ ۰۳ اسفند ۱۳۹۶
باید عاملان حادثه پاسداران مجازات شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۲ ۰۳ اسفند ۱۳۹۶
باید پلیس حمایت شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۶ ۰۳ اسفند ۱۳۹۶
بالا شهری ها با حضور داعشی ها تو تهران مواجه شدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۶ ۰۳ اسفند ۱۳۹۶
بالا شهری ها با حضور داعشی ها تو تهران مواجه شدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۰ ۰۳ اسفند ۱۳۹۶
درود بر این مرد بزرگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۸ ۰۳ اسفند ۱۳۹۶
ان شاالله شهدای حادثه پاسداران با انبیا محشور شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۲ ۰۳ اسفند ۱۳۹۶
روح شهدای نیروی انتظامی شاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
شهدای مظلوم پلیس - چه کسی باید جوابگو باشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
چرا با این فرقه های ضاله برخورد نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۷ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
خدا لعنت کنه فتنه گران و اشوبگران رو
Iran (Islamic Republic of)
ياس
۲۲:۵۵ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
درودبرشريعتمداري قهرمان که هميشه حرف حق را ميزنند ومطيع رهبري خداحفظشان کندودشمنان انقلاب واسلام رادر هرلباسي که هستند انشاالله خدا نابودشان کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
درود بر شما اقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
نفست حقه جناب شریعتمداری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۰ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
چرا اجازه نمیدید سربازان عزیز وطن با قاطعیت با اینها برخورد کنن....جگرمان کباب شد.......اگر نیروهای مسلح کشورمان نباشند.... امنیتی نیست خواهشا این افراد داعشی رادر محل شهادت عزیزانمان اعدام کنید این کمترین خواسته است ...مماشات با این ها....انهارا گستاختر میکند.......تسلیت به بسیج وپلیس عزیز کشورم....که همیشه مظلومند.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
زنده باد اقای شریعتمداری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
ای کاش جناب اقای شریعتمداری این مطالب بسیار ارزشمند و اگاهانه را در تلویزیون هم عنوان میکردند تا عموم جامعه پی به ماهییت این فرقه کثیف و جنایتکار گنابادی که هم کاسه فرقه ضاله بهاییت میباشد و دشمن بالفطره بیشتر اشنا میشدند ،
Iran (Islamic Republic of)
داود
۲۱:۱۳ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
حرف دل ما رو زدی تشکر از شما
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۲۱:۰۸ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
درود بر شجاعت شما جناب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۰ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
نباید کوچکترین مماشاتی با این افراد بشه دیگه کافی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
دمت گرم ممنونیم
Iran (Islamic Republic of)
ذبیحی -مشهد
۲۰:۳۱ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
زنده باشی اقای شریعتمداری.....دراویش جنایتکاروخائن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
مسامحه با اشوبگران دیگر فایده ای ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
اصلا چطور این فرقه ها تو کشور ریشه دار شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
متن قاطعی بود
Iran (Islamic Republic of)
اکباتان
۱۷:۴۱ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
زنده باد استاد شریعتمداری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۶ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
این تیتر یعنی چی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۵ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
پلیس باید بشدت جلوشون بایسته
Iran (Islamic Republic of)
khakhs
۱۷:۱۱ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
متاسفانه این فرقه در حال یارگیری در شهرستانها هستند و جوانهای مارا که دنبال عرفان واقعی می گرددند رو به بیراهه میبرند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
درودبرشما
Iran (Islamic Republic of)
گ
۱۶:۳۱ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
گل گفتی جوانمرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
خدا عاقبت مارو با این فتنه گران بخیر کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
فرقه ضاله بهائیت دروایش اسرائیل حمایت آمریکا حمایت،باید تقاص پس بدهد اونم شدیدا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
درست حرفهای دل ما رو زدن تشکر.
ما مردم خواستار برخورد جدی هستیم با این فرقه ضاله،رئیس های این فرقه باید تقاص پس بدهند،باید مجازات بشن.
دراویش داعشی که معلوم است از بالا حمایت میشن باید نابود بشن ،بقیه آنها باید از ایران اخراج بشن.
ملت شهید داده تحمل فساد یه اقلیت ضاله را ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
ننگ بر دراویش داعشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
شریعتمداری مرد شجاعی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
خدا لعنت کند حامیان داخلی تفکرات غربزدگی را
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
باید با اغتشاشگران و فتنه گران بشدت برخورد بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
افرین بر صراحت کلامت اقای شریعتمداری
Iran (Islamic Republic of)
سربازولایت
۱۴:۵۹ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
دقیقاچرابه رئیس جمهورفرانسه ایشون گزارش داده؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
نمیدونم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۹ ۰۳ اسفند ۱۳۹۶
واقعا جای تاسفه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۴ ۰۳ اسفند ۱۳۹۶
نمیدونم چی بگم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
درورد بر شما که بی پروا نظرتون رو در رسانه میگید اصلا رسالت اهل قلم همینه
Netherlands
ناشناس
۱۴:۴۱ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
واقعا اینها سوالات مهمیه که چند دستگاه و وزارتخونه باید پاسخگو باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
درود بر روشن مرد روشنگر و شجاع ؛ جناب آقای شریعتمداری.
Iran (Islamic Republic of)
چرا
۱۴:۱۸ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
با سلام و درود
چرا باید رئیس جمهور همچین اطلاعات مهم کشوری رو به راحتی در اختیار یک مقام فرانسوی قرار بده؟ این یعنی نیروی پلیس دست خالی است و راحت هر کاری می خواید بکنید از منظر امنیتی و اطلاعاتی این خودش نقض قوانین کشور محسوب میشه!!!
دوم مسئولان رده بالاتر پلیس ، وزارت کشور و اطلاعات محسوب میشن چرا مسئولان این وزرات خونه ها به مجلس جهت پاسخگویی و اهدای جان عزیزشان به جهت شهادت 5 نفر فراخوانده نشده اند اصلا چرا نمایندگان جلسه غیر علنی برگزار کردند؟؟؟؟؟؟؟؟
Netherlands
زهرجو
۱۴:۰۶ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
ن جوان های ماشدن مرغ توعروسی وعزا سرشون بریده میشه اگه مغاویه الان پیداش بشه یه قشری ازاون ملعون هم دفاع میگنن اگه یه نفر گلایه از سختی معاش بکنه فوری وزیر اطلاعات میگه مجرمه مردم دارن ازبیکاری گرونی دیونه میشن ولی تحمل میکنن ولی خون ناحق ریخته شده ای بچه ها قابل تحمل نیست مرگ بر مسببین اصلی دراویش که ویترین بودن
Netherlands
زهرجو
۱۴:۰۶ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
ن جوان های ماشدن مرغ توعروسی وعزا سرشون بریده میشه اگه مغاویه الان پیداش بشه یه قشری ازاون ملعون هم دفاع میگنن اگه یه نفر گلایه از سختی معاش بکنه فوری وزیر اطلاعات میگه مجرمه مردم دارن ازبیکاری گرونی دیونه میشن ولی تحمل میکنن ولی خون ناحق ریخته شده ای بچه ها قابل تحمل نیست مرگ بر مسببین اصلی دراویش که ویترین بودن
Iran (Islamic Republic of)
منتظر
۱۴:۰۲ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
باسلام نیروی انتظامی ونظام باید باقاطعیت هرچه تمامتر با کسانی که امنیت جامعه راسلب می کنند و به خطرمی اندازند ؛برخوردنمایدوهیچ گونه مماشات وترحمی نماید وعاملین اصلی رااعدام وکل خسارتهای عمومی وشخصی راازآنان دریافت نمایند.
Iran (Islamic Republic of)
Ss
۱۴:۰۰ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
لعععععععععععععععععننننننننننتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت خدا بر منافقین داخلی و خارجی
خون شیر بچه های ایران دامنتون و میگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
سلام ودرودبه شهدای نیروی انتظامی وبسیج واقعابزرگترین خیانت روسامنحل کردن کمیته اس اگرکمیته انقلاب اسلامی بودباقاطعیت تمام جلوی این منافقان می ایستاد و دماغ این از خدابی خبر را به خاک می کشان ماشهید ندادیم که یه مشت فاسد امریکایی این گونه جنایت بکنند اگر نمیتونید ما مردم بیایم جلوی اینهاباستیم درودبرشهدا
Iran (Islamic Republic of)
نیما
۱۳:۳۱ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
وزیر کشور باید در این مورد خیلی جدی پاسخگو باشه
این حادثه کمی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
درهیچ جای دنیا پلیس رابدون سلاح جهت مقابله با آشوبگر ومجرم به میدان نمیفرستند اونوقت تومملکت مابعضی ازمسؤلین رده بالا میخوان که پلبس از اسلحه درمقابل اینگونه جنایتکاران وحشی استفاده نکنه تا اینگونه قربانی بشه واقعأ جای تأسفه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
مردم بچه هاشون رو از سر راه پیدا کردند و منفعت طلبها با خون انسانهای بیگناه دارن بازی می کنند که بگن ببینید چقدر ما اصلاح طلب ها خوبیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
بسیار عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۳:۰۶ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
والا اینا درویش نبودن بیشتر شبیه اراذل و اوباش محله شوش و دروازه غار بودن
درویش شمشیر به دست ندیده بودیم که دیدیم
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۳:۰۵ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
سلام خدا حفظت کنه اقای شریعتی تا زمانی که به دنبال حقی
اما این جانی ها مردم باید خودمون با مشت ب نیم به دهن این دراویش از این به بعد نباید تو ایران جایی داشته باشن تا الان مثل موجودات وحشی که در قفس بودن و چنگالشون به خون الوده نشده بود اما از این به بعد ماجرا فرق کرده باید ریشه کن بشن تو هر شهر و محله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
زود تر این فرق بازی ها رو جمع کنید .
Germany
ناشناس
۱۲:۴۶ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
از آقای روحانی بعید بود چنین نظری
ایشون که سالهاست تو شورای امنیت کشور هستن
ایشون که قانو دان هستن
ایشون چه پاسخی به خانواده این 5 جوون دارن بدن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
اصلا پلیس در تابعیت رییس جمهور نیست که بخواد دستور بده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۹ ۰۳ اسفند ۱۳۹۶
نیروی انتظامی زیر مجموعه وزارت کشوره اونم زیر مجموعه معاونت سیاسی انتظامی وزارت کشور خود وزیر کشور زیر مجموعه ریاست جمهوری لطفا از چیزی ک اطلاع ندارید صحبت نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
پلیس بدون اسلحه. دکتر بدون امپول. راننده بدون فرمان.اخرش میشه کشور بدون موشک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
من نفهمیدم چی گفتی
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۲:۰۳ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
درود بر اقای شریعتمداری که همیشه بدون واهمه حرف حق میزنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
این حرفا دیگه سودی نداره چند تا جوون بی گناه شهید شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
حداقلش اینه روشنگری میشه و جلوی تکرارش گرفته میشه و افرادی که به اسم دموکراسی هر حرف و عملی دارن دستشون برا مردم رو میشه
-
ناشناس
۱۱:۴۴ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
با سلام اگر یادتان باشد مدتی پیش ولعهد عربستان همون پسر بچه بی عقل گفتش من جنگ را به داخل ایران میگشانم حال این اتفاقات نشانه های از آن حرف هست خواهشا مسئولان یکم اگاهیشونو بیشتر و بی خیالشونو کمتر کنن همه مثل خودتون (مسئولان) خونه دیگی تو کشور دیگی ندارن به محض اینکه اتفاقی افتاد برید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
نمی دونم روحانی اگه پسر خودشم پلیس بود بدون اسلحه می فرستاد با اغتشاشگران مسلح مقابله کند؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!
برای این دستور ویژه باید بهش جایزه داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
احسنت دوست عزیز........لبیک یا امام خامنه ای عزیزم......دستور !!!!!تا طوفان به پا کنیم... ومنافقین رو محو کنیم...دشمن دشمنست....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
پشت این گروه به وجود بعضی ها گرمه !!!!!!!!!!!!!!!!
چجوریه تا حالا هرکاری دلشون خواسته کردن کسی باهاشون کاری نداشته
اللهم عجل لولیک الفرج-----آمین یارب العالمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
با کسی که در روز 22 بهمن حرف از رفراندم میزنه و پلیس بیچاره را خلع سلاح میکنه و در مقابل دشمن قرار میده و گزارش آن را به بیگانه میده چه باید کرد
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۱:۱۴ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
با سلام و عرض تسلیت به ملت ایران یکی نیست از این دراویش محترم بپرسه که اگه شما واقعا درویش هستید و دنیا برای شما ارزشی نداره پس چرا منزل مراد شما در پاسداران است نکنه در بالای شهر به دنیا پشت میکنید.
Germany
ناشناس
۱۱:۱۴ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
درود بر شرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
افرین به این تحلیل پلیس حامی مردم است وباید حمایت وازادی بیستری داشته باشد از مجلس ودولت مردان انتظار بیشتری می رفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
همه رو اعدام کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
آقای رئیس جمهور به همتای فرانسویش همچین خبری میده اما ظاهرا فراموش کرده که همین فرانسوی ها برای ساکت کردن هر اعتراضی به راحتی همه امکانات رو در اختیار نیروهای پلیسشون میگذارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
خدا لعنت کنه هر کسی رو که دستش آلوده به خون پاک جوانان این وطنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
راستی اونی که منفی می ده به این نظر کیه ؟ تف به روش !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
دیگه نمیدونیم از چی باید تو کشور گله کنیم تا میایم به ی چیزی اعتراض کینم ی اتفاق تازه میوفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
مرگ بر منافق داخلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
خدا حفظت کنه آقای شریعتمداری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
از رفراندم غافل نشوید خلع سلاح پلیس و تسلط بر نیروهای مسلح
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۰:۴۳ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
درود و باریکلا به شریعت مداری

مرگ بر منافقان و وطن فروشان
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۱۹ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
واقعا عالی.جناب شریعت .شما لیاقت شهادت دارید ولی افسوس
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۱۹ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
واقعا عالی.جناب شریعت .شما لیاقت شهادت دارید ولی افسوس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
پلیس بدون مماشات برخورد جدی کند و قاتلین و ضاربین را در همان محل بدون فوت وقت اعدام کند دیگر رافت اسلامی و مماشات بس است چون وقاحت و عداوت آنها از حد گذشته و کاسه صبر مردم لبریز شده است
Iran (Islamic Republic of)
نامی
۱۱:۲۱ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
اگه دست و پای پلیس بسته نباشه میتونن به خوبی با این جور افراد برخورد کنن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۱۴ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
اون پیرمرد سارق چی دزدیده بود؟
Iran (Islamic Republic of)
مهری
۱۰:۰۱ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
من از پلیس میخوام بدون ترس از مقامی با جدیت و قاطع با اغتشاشات برخورد کند
چه معنی دارد پلیس اسلحه استفاده نکند مگه مردم عادی تو خیابان است که اسلحه نداشته باشه برا چی پس اسلحه میخرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
خدا پدر و مادرت را بیامرزد آقای شریعت مداری ! انصافا که حرف دل مردم را زدی .کاش مسئولان مربوطه بخوانند و اگر واقعاً برای این نکات جالب و ارزشمند پاسخ متقاعد کننده و درست و عقلانی دارند ارائه دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
خدا پدر و مادرت را بیامرزد آقای شریعت مداری ! انصافا که حرف دل مردم را زدی .کاش مسئولان مربوطه بخوانند و اگر واقعاً برای این نکات جالب و ارزشمند پاسخ متقاعد کننده و درست و عقلانی دارند ارائه دهند.
Iran (Islamic Republic of)
سیروس
۰۹:۴۱ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
اصلا سوال اینجاست که اینها این همه مدته دارن فعالیت میکنن و وزارت اطلاعات اصلا در جریان نبوده ؟؟؟؟ مگه میشه ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۰۹:۳۵ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
وزیر اطلاعات...........
سردار رحیمی ترسیده که به سرنوشت رادان دچار شود.....مدیران با روحیه محافظه کاری باید عزل شوند
شایدهم جای رفعت اسلامی با برخوردعقلایی را بلد نبوده جناب کیهان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
برای اولین بار با شریعتمداری موافقم
۱۲
آخرین اخبار