مرادی: حضور ۱۲ کشور در مسابقات دهه فجر قطعی شده است

رئیس فدراسیون وزنه برداری از قطعی شدن حضور ۱۲ کشور در مسابقات دهه فجر خبر داد.

مرادی: حضور 12 کشور در مسابقات دهه فجر قطعی شده استبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری در گفتگو با رادیو درباره برگزاری اردوی تیم ملی نوجوانان در شهرستان گرگان اظهار کرد: اردوی آماده سازی تیم ملی نوجوانان برای حضور در رویداد‌های قهرمانی قاره آسیا که سال آینده برگزار خواهد شد، در شهر علی آباد کتول شهرستان گرگان در حال انجام است. برنامه‌های تمرینی ورزشکاران ارزیابی و رکوردگیری انجام می‌شود.

او افزود: براساس این رکوردگیری اردوی نوجوانان و جوانان تا پایان اسفند ماه در شهرستان گرگان برگزار خواهد شد. به علاوه این که با کشور‌های تاجیکستان، عراق، افغانستان، سریلانکا و نپال هم اردوی مشترک برگزار خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون وزنه برداری درباره برگزاری مسابقات وزنه برداری جام فجر بیان کرد: سومین دوره مسابقات وزنه برداری جام فجر در استان خوزستان برگزار می‌شود. این مسابقات یک رویداد معتبر بین المللی است که در تقویم فدراسیون جهانی به ثبت رسیده است. تاکنون حضور ۱۲ کشور از جمله آمریکا، عراق، لتونی و صربستان در این دوره رقابت‌ها قطعی شده است و به قهرمانان جوایز نقدی تعلق خواهد گرفت.

مرادی در مورد برگزاری اولین اردوی تیم ملی وزنه برداری بانوان تصریح کرد: اولین رکوردگیری از بخش بانوان وزنه بردار انجام شده است و تعدادی از بانوان منتخب این رشته مشخص شدند. از ۱۰ اسفند ماه اردوی بانوان  در استان خوزستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اظهارات مرادی درباره وضعیت وزنه برداری 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار