دامادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد:

بی توجهی شرکت آسمان به هشدارهای هواشناسی

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: سازمان هواشناسی از وضعیت آب و هوای منطقه دنا اطلاع داده بود،اما شرکت هواپیمایی آسمان دستور لغو پرواز را صادر نکرد.

پشت پرده سومدیریت در شرکت هواپیمایی آسمان/ دریافت چک از تمامی خلبانان آسمانمحمد دامادی عضو کمیسیون عمران مجلس در گفتگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه هواپیمای ATR آسمان یکی از پیشرفته‌ترین هواپیماهای دنیا به شمار می‌رود، اظهار کرد: سوء مدیریت در شرکت هواپیمایی آسمان می‌تواند یکی از علت‌های اصلی سقوط این هواپیما باشد.

وی در ادامه افزود: سازمان هواشناسی از وضعیت آب و هوای منطقه دنا اطلاع داده بود؛ بنابراین احتمال سانحه وجود داشت، اما متاسفانه شرکت هواپیمایی آسمان دستور لغو پرواز را صادر نکرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: چند سال قبل همین پرواز دچار نقص فنی شده بود، اما خوشبختانه با توانمندی و مهارت خلبان، پرواز سالم به زمین نشست.

دامادی با بیان اینکه شکایت‌های بسیاری از سوی خلبانان آسمان به کمیسیون عمران ارسال شده بود، گفت: بیش از 30 نفر از خلبانان خوب و توانمند آسمان در ماه‌های قبل به دلیل سوء مدیریت استعفا داده‌اند.

وی تاکید کرد: متاسفانه تعدادی از خلبانان اعلام کرده‌اند که این شرکت با دریافت چک از خلبانان ، آنها را مجبور به پرواز می‌کند.

به گفته وی؛ علت حادثه بیش از نقص فنی، مربوط به عامل انسانی است.

دامادی در خاتمه گفت: تحریم‌های اقتصادی، موجب فرسودگی ناوگان هوایی ایران شده است، با وجود این امیدوار هستیم در آستانه سفرهای نوروزی، بتوانیم سفری ایمن را برای مسافران مهیا کنیم.

انتهای پیام/

دریافت چک از تمامی خلبانان آسمان برای پرواز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۱ ۰۴ اسفند ۱۳۹۶
وقتی مدیر هواپیمایی اسمان توجه به هوای بدی که در منطقه یاسوج است توجه ندارد و از بین رفتن مسافرهای هواپیمان بی توجه است و خلبان ای شرکت را در تکنا قرار میدهد . چون برایش مهم نبود از بین رفتن مسافرها و خلبان با تجربه و مهماندارهای هواپیما من که از بخدا شکایت میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۰۴ اسفند ۱۳۹۶
وقتی عده ای غرق در اشرافی گری باشند دیگر امنیت مردم فراموش میشود
همین آقایان باید ۶۶نفر میمردن تا یادشان بیاد که خلبانان معترض بودن و استعفا دادند چرا آن موقع پیگیر نشدید حالا داد وا اسلاما دارید خیر در فکر جمع آوری توشه انتخاباتی دور بعد هستید والا امنیت مسافران مظلوم در انتهای داستان شماس راستی منزل حضرتعالی کدام منطقه است قربان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۴ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
كاپيتان شهبازي استاد خلبان ايران اير گفتند تكنولوژي اين هواپيما مربوط به ٧٥ سال پيش است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۷ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
ای داد بیدا
از چه بنالیم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
روحشون شاد
آخرین اخبار