برگزاری آئین افتتاحیه دومین فراخوان عکس "یارات" در زنجان

آئین افتتاحیه دومین فراخوان عکس "یارات" ۲ اسفند در فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان برگزارمی‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ کرمی رئیس اداره هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه آئین افتتاحیه دومین فراخوان عکس "یارات" ویژه هنرجویان هنرستان هنر‌های زیبای پسران در زنجان ۲ اسفند در فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان برگزارمی‌شود گفت: در این فراخوان ٥ اثر به عنوان آثار برتر انتخاب شده و در مراسم اختتامیه که عصر روز چهارشنبه، دوم اسفندماه ساعت ١٦ و ٣٠ دقیقه برگزار می‌شود، مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

کرمی افزود: در این فراخوان موضوع آزاد با نگاه فرمالیستی مطرح شد که هیئت داوران آن متشکل از ناصر محمدی، حمیدرضا بازرگانی و مسعود تاران بوده و همزمان با آیئن اختتامیه، آثار منتخب هیئت داوران به نمایش درخواهد آمد.

وی دبیر اجرایی این فراخوان را مسعود تاران معرفی کرده و گفت: دبیر فراخوان رضا قاسمپور، دبیر علمی، ناصر محمدی و طراح و ایده‌پرداز فراخوان نیز حمیدرضا بازرگانی است.

رئیس اداره هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اهداف فراخوان "یارات"- در زبان ترکی به معنای خلق کردن و امر به آفریدن – تاکید کرد: هدف از این فراخوان ترغیب هنرجویان علاقه‌مند، کشف استعداد‌های جدید و تازه نفس و تشویق و ترغیب جوانان علاقه‌مند به فعالیت در عرصه هنر ناب است.

گفتنی است نمایشگاه آثار این فراخوان در محل گالری هنر فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان از دوم تا پنجم اسفندماه دایر بوده و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ١٠ تا ١٣ و ١٦ تا ٢٠ به محل گالری مراجعه کنند.

انتهای پیام/ع

فرهنگسرای زنجان میزبان دومین فراخوان عکس "یارات"

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.