تشییع ۲ شهید خوشنام در زرندیه فردا سوم اسفند/ شبی باشهید امشب درعلیشار

پیکر مطهر دو شهید گمنام، فردا سوم اسفند در شهر رازقان شهرستان زرندیه تشییع می‌شوند.

مشایخی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی ددرگفتگوبا خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: پیکر مطهر ۲ شهید گمنام ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح فردا سوم اسفند ماه از مسجد جامع شهر رازقان به سمت پارک حضرت، ولی عصر، تشییع می‌شوند.

مشایخی افزود: مراسم شبی با شهدای گمنام هم امشب دوم اسفندماه همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع روستای علیشار رازقان برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در تاریخ‌های چهارم، دهم و یازدهم اسفند ماه هم پیکر ۶ شهید گمنام دفاع مقدس در استان تشییع و در شهر‌های توره، خنجین و تلخاب تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.

صبح دیروز هم همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و کاروان‌های غم فاطمیه شمیم عطر ۱۵ شهید در مراسم فاطمیه شهر‌های استان مرکزی پیچید و ۱۵ شهیددوران دفاع مقدس در شهر‌های در شهر‌های اراک، غرق آباد، میلاجرد، آشتیان، هندودر، جاورسیان، آستانه و زاویه با حضور مردم قدرشناس و شهید پرور تشییع و تدفین شدند.

از این ۱۵ شهید ۱۴ شهید گمنام بودند و یک شهید که در اراک تشییع شد شهیدتازه تفحص شده مرتضی ایزدی است که پس از ۲۹ سال مفقو دالاثر بودن با مقایسه نمونه دی ان‌ای این شهید با نمونه دی ان‌ای خانواده شناسایی شد.


انتهای پیام / ج

تشییع شهدای گمنام پنج شنبه و جمعه در استان مرکزی

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.