برگزاری یادواره های شهدا در مازندران

یادواره های شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم، همزمان با ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در مازندران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، یادواره های شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم، همزمان با ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در تعدادی از روستاها و شهرستان های تنکابن ،عباس آباد ،کلاردشت، سیمرغ نور و بابل با حضور پر شور مردم یرگزار شد.

مراسم سوگواره یاس نبوی  با محوریت چهل دو شهید سادات شهرستان های تنکابن و عباس آباد ،پنج شهید گمنام و یادواره هشتادو دو شهید بخش نشتا  در آستان مقدس سید حسین (ع) پلت کله برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در این مراسم که همزمان با شهادت دخت نبی مکرم (ص) بود گفت: حضرت فاطمه زهرا (س)می فرماید، ،با قران انس بگیرید و اگر راه خوشبختی و سعادت را می خواهید باید خودمان را در معرض نور قران قرار دهید و خانه هایتان را با نور قران روشن کنید.

وی افزیود: خودتان را با قران بیمه کنید،یکی از چیزهایی که خودتان و خانوادتان را حفظ می کندپناه بردن به قران است،اگر می خواهید زندگیتان زهرایی باشد باید زندگیتان با قران باشد

سردار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین در یادواره هشت شهید روستای نجارکلا قدیم و سمناکلا شهرستان سیمرغ، نیز ضمن تسلیت ایام فاطمیه و گرامی داشت یاد و خاطر شهدا، اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) حق بزرگی به گردن همه امت اسلامی دارند و باید در یادواره‌ های شهدا بصیرت و بصیرت افزایی ایشان یادآوری شود و عامل به احکام الله بودن بصیرتی است که می‌توانیم از آن بهره‌مند شویم.

 جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه در تاریخ آمده بعد از وفات حضرت رسول مکرم اسلام (ص) گروهی سقیفه ملعونه را تشکیل دادند و به تعبیر امروز به دنبال براندازی و کودتا بودند، تصریح کرد: با رحلت رسول خدا (ص) این گروه به میدان آمد و قصد داشت با ریسمان انداختن به گردن حضرت علی (ع) او را برای بیعت به مسجد ببرند اما حضرت فاطمه زهرا (س) مانع این اقدام می‌شوند.

یادواره شهدا بخش مرکزی شهرستان عباس‌آباد عصر روز گذشته در مسجد جامع هردوآبرود  برگزار شد و سردار سرتیپ پاسدار بهرام سعادتی فرمانده اسبق سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه، خون شهدا ضامن بقای انقلاب و تضمین کننده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است گفت: همه ما باید،با تاسی از شهدا  برای دفاع از آرمان های اسلام و انقلاب  تلاش کنیم.

انتهای پیام/ م

یادواره ای به یاد شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم

برچسب ها: شهدا ، پربازدیدها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار