برگزاری یادواره ۱۶ شهید سادات امام زاده یحیی (ع)

یادواره ۱۶ شهید سادات امام زاده یحیی (ع) با حضور سردار شهابی فر فرمانده سابق سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد و اقشار مختلف مردم در مسجد توحید شهر دهدشت برگزار شد.

به گزارشگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازیاسوج ؛فرمانده اسبق سپاه فتح استان در این یادواره گفت: اگر عزت و آبرویی داریم و اگر امروز در دنیا سربلند هستیم همه حاصل خون شهداست.

سردار شهابی‌فر با بیان اینکه چند عامل ما را در دفاع مقدس به پیروزی رساند، افزود: در آن زمان معنویت خاصی بین جوانان وجود داشت که انگیزه دفاع از وطن و ارزش‌های دینی را به وجود می‌آورد.

وی با بیان اینکه امام و رهبری دومین عامل پیروزی ما بود، افزود: عامل تعیین کننده‌ای که همه را راهنمایی و هدایت می‌کرد شخص امام (ره) و دلدادگی به حضرت امام و تبعیت از ولایت مطلقه فقیه بود.

شهابی‌فر تصریح کرد: عامل دیگر وحدت و انسجام بین بدنه کشور و همه نیرو‌ها از هر طیف و جناحی بود و مردم برای دفاع از وطن و ارزش‌های دینی برای مرگ سرخ از هم سبقت می‌گرفتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه گفت: امشب در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نوزدهیمین یادواره پایگاهی را در شهر دهدشت برگزار کردیم.

سرهنگ سعید برومندزاده افزود: تا پایان امسال ۶ یادواره در سطح پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت برگزار می‌شود.

وی گفت: هدف از برگزار این یادواره‌ها علاوه بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، آشنایی نسل جوان با شهدا، آرمان شهدا و راه شهدا است.

شهیدان سید سجاد خاضع، سید علی رحم خاضع، عباس ارجمند، سید عبدالصالح ارجمند، سید نصیب الله آرام بن، سید حزه ارجمندی، سید ذکریا آرام بن، سید شکرالله صادقی نیا، سید یوسف دانشخواه، سید سلیمان موسوی لیر، سید علی پیرامون، سید اصغر فاطمی تبار، غلام جناب، عبدالرشید جناب، سید خلیفه چرخندی و سید جعفر موسوی ۱۶ شهید سادات امامزاده یحیی(ع) هستند.

انتهای پیام/د

یادواره شهدا

برچسب ها: دفاع مقدس ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.