آثار عکاسان سینمای جوان کشور در قاب نگاه عامری های کاشان می درخشد

نگاه عکاسان سینمای جوان کشور با سهراب سپهری از قاب تصویر سرای عامری ها در كاشان می درخشد.

مسوول کمیته عکس پنجاه ونهمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان در کاشان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت:نمایشگاه آثار پذیرفته شده جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان - کاشان در نگارخانه سهراب سپهری سرای عامری ها برگزار می شود.
 
سعید استادیان افزود: این آثار از ساعت 10 صبح تا 19 شب روزهای سوم تا هفتم اسفندماه برای بازدید علاقه‌مندان دایراست.
 
وی ، با اشاره به برگزاری پنجمین كارگاه دانش‌‌افزایی مربیان انجمن سینمای جوانان ایران هم‌زمان با برگزاری جشنواره منطقه‌ای کاشان افزود: این کارگاه دانش افزایی با حضور سعید پوراسماعیلی و معرفی دوره فیلمسازی، اهداف و رویکردها برگزارشد.
 
استادیان، حضور شهردار قمصر واهدای گل توسط دانش‌آموزان قمصری به معاون آموزش انجمن سینمای جوان را در آغاز کارگاه تاکیدکرد و گفت: سالن گل و گلاب شهر قمصر سه روز میزبان مدرسان و مدیران انجمن سینمای جوان در  دوره دانش‌افزایی در این شهر است.
به‌گفته‌وی، پنجاه ونهمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان در کاشان از 4 تا7 اسفند در مجتمع سینمایی این شهرستان برگزار می‌شود.
مسوول کمیته عکس پنجاه ونهمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان در کاشان، تصریح‌کرد :513 فیلم ، 368 فیلمنامه و 1768 تک عکس و مجموعه عکس از آغاز رقابت پنجاه و نهمین جشنواره منطقه‌ ای فیلم و عکس جوان ایران در کاشان توسط هنرمندان جوان فیلمساز و عکاس 11 استان و شهر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.
استادیان، اظهارداشت : 66 فیلم ،14 فیلمنامه و 42 تک عکس و مجموعه عکس در سه بخش پس از پایان بررسی آثار به بخش مسابقه و رقابت نهایی این جشنواره راه یافتند.

مسوول عکس پنجاه ونهمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان در کاشان اظهارداشت: رتبه نخست استان اصفهان در ارسال آثار با احتساب آمار شهرستان کاشان را خاطرنشان‌کرد و گفت: 27 اثر از اصفهان و 20 اثر از شهرستان ارسال شده که در مجموع با 47 اثر اصفهان در رتبه اول ارسال آثار قرار گرفته است. 

استادیان، اظهارداشت :هنرمندان جوان سینماگر و عکاسی از استان‌های مرکزی، لرستان،  اصفهان، تهران،چهارمحال و بختیاری،گلستان، خراسان شمالی، قم، سمنان، مازندران و شهرستان کاشان در مجموع با 121 اثر در قالب فیلم، فیلمنامه و عکس راه یافته به بخش مسابقه این رقابت منطقه‌ای حضور دارند.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری جشنواره منطقه ای سینمای جوان در کاشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.