مسئولان باید با مفاسد در جامعه دینی و انقلابی مبارزه کنند

عضو مجلس خبرگان رهبری، نقشه دشمن را جدا کردن مردم از انقلاب دانست و گفت: مردم از فساد در جامعه گلایه دارند و در این راستا مسئولان باید با مفاسد در جامعه دینی و انقلابی مبارزه کنند.

مسئولان باید با مفاسد در جامعه دینی و انقلابی مبارزه کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری شامگاه چهار شنبه در یادواره سرداران و ۱۱۷ شهید شهرستان دیر با بیان اینکه عشق به شهدا نشان ارادت مردم به شهدا و انقلاب است اظهار داشت: حضور با شعور و بصیرت مردم در یادواره شهدا نشان این است که مردم به ادامه راه شهدا و انقلاب علاقمند هستند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری، ویژگی شهدا را برشمرد و با بیان اینکه شهدا در مسیر خدا حرکت کرده اند تصریح کرد: در قرآن کریم حدود ۱۰ آیه در وصف شهید و شهادت آمده و نشان از جایگاه و منزلت شهید نزد ایزد منان است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه نام و خاطره شهیدان در همیشه تاریخ ماندگار است افزود: شهیدان دنبال حقیقت بوده‌اند و نه منفعت، و این دلیل ماندگاری یاد، خاطره و رشادت شهدا در جامعه است.

آیت‌الله حسینی بوشهری با تاکید بر توجه به رهروی از شهیدان گفت: امثال حاج حسن فخرایی‌ها یکی از بسیجیان دنبال حقیقت بوده و بنا نیست همه ما شهید شویم تا نام‌مان جاودان باشد بلکه می‌توانیم رهرو شهیدان باشیم تا جاودان بمانیم.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به اینکه دور نگه داشتن مردم از انقلاب و فرهنگ انقلاب‌گری را از اهداف مهم دشمنان دانست و تاکید کرد: دشمن با ترفند‌های گوناگون وارد عرصه مبارزه با انقلاب اسلامی شده که این حملات، تهدید‌ها و تحریم‌ها در راستای دور شدن مردم از انقلاب و فرهنگ انقلابی‌گری است.

امام جمعه قم با اشاره به رشادت‌های شهیدان در ۸ سال دفاع مقدس خاطر نشان کرد: شهیدان با رشادت و اقتدار با دشمن ۸ سال، مبارزه کردند و نگذاشتند یک وجب از خاک میهن اسلامی در اختیار دشمن قرار بگیرد و این افتخار رزمندگان و مبارزان ۸ سال دفاع مقدس است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر توجه به برپایی یادواره شهدا گفت: جوانان با دوران جنگ تحمیلی با برپایی یادواره‌های شهیدان آشنا می‌شوند و این یادواره‌ها باید همواره در جامعه برپا باشد تا دشمن نتواند رشادت‌های شهیدان را به فراموشی بسپارد.

آیت‌الله حسینی بوشهری با اشاره به اینکه دشمن همیشه در کمین است تصریح کرد: دشمن از راه‌های مختلف برای انحراف جامعه وارد شده که همگان باید برای مقابله با تهاجم دشمن احساس مسئولیت کنند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری، مبارزه با مفاسد را یکی از مطالبات مهم مردم دانست و تاکید کرد: وجود فساد در جامعه یکی از گلایه‌های مردم است که در این راستا مسئولان باید با مفاسد در همه ابعاد در جامعه دینی و انقلابی مبارزه کنند.

امام جمعه قم جلوگیری شناسایی راه‌های نفوذ دشمن و مبارزه با فساد در جامعه اسلامی را از رسالت مهم مسئولان دانست و تصریح کرد: دشمن آن کسی است که سد راه انقلاب و بروز مشکلات در جامعه می‌شود و مسئولی که برای حل مشکلات مردم کارشکنی کند خواسته یا ناخواسته در مسیر حرکت دشمن قرار دارد.

وی با بیان اینکه دشمن از طرق مختلف در مسیر انقلاب سنگ اندازی می‌کند افزود: دشمن در مسیر انقلاب، تخریب و سنگ اندازی می‌کند، ولی شما مردم شهید پرور نباید سست شوید و در این راستا تهدید‌های هر روز دشمنان را قرآن برای مسلمانان تشریح کرده و راه و مقابله با آن آموزش داده است.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به اینکه مشکلات در جامعه وجود دارد گفت: نابسامانی، بلایا و مشکلات در جامعه همواره وجود دارد، ولی نباید ما از کوره در برویم، بلکه باید صبورانه در مقابل مشکلات برخورد کنیم.

آیت‌الله حسینی بوشهری حفظ دین و ارزش‌ها را مهمترین هدف شهدا دانست و تاکید کرد: انتظار شهدا از ما این است که مسیر و راهی که ترسیم شده ادامه دهیم تا به اهداف نهایی دست یابیم.

انتهای پیام/م

مسئولان با مفاسد در جامعه دینی و انقلابی مبارزه کنند

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.