ادامه جستجو‌ها برای یافتن ۲ ماهیگیر گمشده جویباری پس از ۴ روز

رییس هیت نجات غریق و غواصی مازندران گفت: جستجو برای پیدا کردن دو ماهیگیر جویباری از صبح امروز آغاز شد.

کریمیان رییس هیت نجات غریق و غواصی مازندران در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: سه صیاد جویباری که روز دوشنیه ۳۰ بهمن برای صید ماهی در منطقه گلدشت شهرستان جویبار به دریا رفته بودند مفقود شدند که جسد مهدی هنرورنیا یکی از ۳ ماهیگیر غرق شده در تور صیادان شرکت تعاونی پره صیادی شهید مدنی دیروز چهارشنبه ۲ اسفند ماه کشف شد.

وی افزود: در ادامه جستجو بر‌ای دو ماهیگیر در سواحل چپکرود شهرستان جویبار و با توجه به تلاش‌های انجام شده با بالگرد، پهباد و قایق‌های دریابانی و بنادر کشتیرانی و نیز پیدا نشدن آنها، جستجو در عمق و کف دریا از صبح امروز آغاز شد.

کریمیان گفت: با کمک پره داران ماهیگیر، هیات نجات غریق این استان و ۴ تیم از دریابانی، عملیات تورکشی از عمق ۴ کیلومتری محل کشف قایق در حال انجام است.

رییس هیت نجات غریق و غواصی مازندران افزود: یگان دریابانی با یک ناو، یک ناوچه و دو قایق تند رو، حراست منابع آبزیان دریای خزر با یک قایق تند رو و دو گروه امدادی و هیت نجات غریق استان نیزبا دو قایق در حال جستجو برای یافتن این سه صیاد جویباری هستند.

وی گفت: بیش از ۲۰ فروند شناور سبک و سنگین از با همکاری قایق‌های شیلات، سپاه پاسداران و صیادان ۵۰ شرکت پره و ناجیان غریق منطقه در محل حادثه مستقر هستند.

انتهای پیام/آ

آغاز جستجوی صیادان جویباری در روز چهارم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار