فرماندار تویسرکان:

تجلیل از نفرات برتر کنکور در تویسرکان

فرماندار تویسرکان گفت:از نفرات برتر کنکور در این شهرستان تجلیل شد.

تجلیل از نفرات برتر کنکور در تویسرکانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حبیب مومیوند فرماندار تویسرکان  صبح امروز در شورای آموزش و پرورش تویسرکان بیان کرد: از رتبه‌های برتر و دانش آموزان نخبه کنکوری موجب ارتقا سطح انگیزه در میان دیگر دانش آموزان و حرکت در جهت رشد سطح علمی شهرستان تویسرکان تجلیل شد.

وی افزود: در این آئین از 26 دانش آموز حائز رتبه زیر سه هزار، 10 دانش آموز حائز رتبه زیر هزار و هفت دانش آموزه گروه پزشکی تجلیل می‌شود.

فرماندار تویسرکان تاکید کرد: آسیب‌های اجتماعی موجود در مدارس باید در شورای فرهنگی و اجتماعی شهرستان طرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفته و تصمیم های لازم برای حل آنها اتخاذ شود.

مدیر اداره آموزش و پرورش تویسرکان نیز در این نشست با اعلام آمادگی ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان تویسرکان برای استقبال و پذیرایی از میهمانان نوروزی گفت: اکنون آسیب های اجتماعی مختلف دانش آموزان در سطوح مختلف سنی را تهدید می‌کنند که توجه کارشناسانه برای تقابل با آنها یک ضرورت است.

جواد اسدبیگی اظهار داشت: اکنون از نزدیک به 13 هزار دانش آموز آموزش و پرورش تویسرکان، پنج هزار دانش آموز زیر نظر طرح خود مراقبتی در مقابل آسیب های اجتماعی قرار دارند.

انتهای پیام/ب

نفرات برتر کنکور در تویسرکان تجلیل می‌شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار