امام جمعه ابرکوه:

امور تربیتی یادگار شهیدان رجائی و باهنر است

امام جمعه ابرکوه گفت: امور تربیتی یادگار شهیدان رجائی و باهنر است و تربیت به معنای پرورش توانمندی‌های معنوی و اخلاقی انسان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه در خطبه های نماز جمعه این هفته ابرکوه ضمن قدردانی از حضور باشکوه مردم در آیین‌های ایام فاطمیه (س)، گفت: درسطح شهرستان ابرکوه برنامه‌های مطلوب و خوبی برای برگزاری ایام فاطمیه (س) وسالروز شهادت آن بانوی گرامی اسلام برگزارشد.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به کنفرانس امنیتی مونیخ افزود: این کنفرانس امنیتی مونیخ ازمهمترین مجموعه‌های امنیت بین المللی ومنطقه‌ای است که کشور‌های مختلف دیدگاه‌های خود را برای مخاطبان و ملت‌ها دربحث امنیت جهانی مطرح می‌کنند.

وی ادامه داد: نکته جالب توجه این است که عوامل مخل امنیت جهانی دراین اجلاس، مدافع امنیت می‌شوند و کشور‌هایی مانند امریکا و اسرائیل و عربستان که کانون بحران درجهان هستند، ایران را عامل تهدید جهانی مطرح می‌کنند.

امام جمعه ابرکوه فرارسیدن سالروز تاسیس امورتربیتی را یادآورشد و گفت: امور تربیتی یادگار شهیدان رجائی و باهنر است، تربیت یعنی پرورش توانمندنی‌های معنوی و اخلاقی وسالم نگه داشتن انسان ازفساد.

انتهای پیام/ غ

خطبه های نماز جمعه ابرکوه

برچسب ها: نماز جمعه ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار