نصب 59 سامانه ثبت تخلف آنلاین در جاده‌های استان سمنان

سرپرست اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان سمنان از کنترل تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی این استان با استفاده از ۵۹ سامانه ثبت تخلف خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، احسان منصور کیایی سرپرست اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان سمنان از نصب 59 سامانه ثبت تخلف آنلاین در جاده‌های استان سمنان خبر داد و گفت : دستگاه‌های حمل‌ونقل هوشمند در مدیریت ترافیک محورها، کنترل اجرای درست قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و کاهش تلفات و مجروحان حوادث رانندگی نقش بسزایی دارند و لذا در این راستا اداره کل حمل‌ونقل و پایانه در آستانه نوروز ۵۹ سامانه ثبت تخلف را در راه‌های استان راه‌اندازی کرده است.

وی با توجه به در پیش بودن تعطیلات نوروز از بهره‌برداری سامانه‌های ثبت تخلفات عبور و مرور در محورهای سمنان-کیاسر و سمنان- فیروزکوه نیز خبر داد و گفت: این امر می‌تواند در راستای کاهش تصادفات جاده‌ای و تخلفات مؤثر باشد.

سرپرست اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان سمنان با بیان اینکه نصب سامانه‌های ترددشماری جدید توسط اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان برای تکمیل پوشش تجهیزات هوشمند در سطح محورهای مواصلاتی از دیگر اقدامات اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های برای نوروز ۹۷ است افزود: این تجهیزات هوشمند شامل دوربین‌های نظارت ترافیکی، سامانه‌های ثبت تخلف سرعت و ... هستند که در تمامی محورهای مواصلاتی استان سمنان نصب و آماده بهره‌برداری هستند تا به‌ویژه در ایام منتهی به سال نو که پیک تردد افزایش می‌یابد، شاهد افزایش ایمنی عبور و مرور در جاده‌ها باشیم.

کیایی تصریح کرد : با اتمام مراحل اجرایی این پروژه‌ها تعداد سامانه‌های ثبت تخلف استان سمنان به ۵۹ دستگاه و تعداد سامانه‌های تردد شماری به ۵۴ دستگاه رسید.

انتهای پیام / ه

نصب سامانه ثبت تخلف در جاده‌های استان سمنان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.