با حضور ابتکار؛

افتتاح مرکز جراحی محدود میلاد نور در ارومیه

با حضور معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده مرکز جراحی محدود و دی کلینیک میلاد نور، بزرگ‌ترین بیمارستان خصوصی غرب کشور در ارومیه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازارومیه؛ بیمارستان میلاد فردا، به عنوان بزرگترین بیمارستان خصوصی غرب کشور با هدف توریسم درمانی در مراحل پایانی ساخت قرار دارد.

امروز با حضور معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده مرکز جراحی محدود و دی کلینیک میلاد نور در ارومیه افتتاح شد.
این بیمارستان یکی از مجهزترین و تخصصی‌ترین بیمارستان‌های شمال غرب کشور است که برای ساخت آن بیش از ۵۰۰۰ میلیارد ریال سرمایه گزاری شده است که زیربنای ساختمان اصلی آن ۲۶۰۰۰ مترمربع و شامل بخش‌های بستری، زایمان و جراحی، فیزوتراپی، آزمایشگاه، اداری و اورژانس و کلینک‌های تخصصی است.

کامران جمشیدی در افتتاح این مراسم افزود: فاز اول با اعتبار بالغ بر ۲۰۰۰ میلیارد ریال با زیر بنای ۲۶ هزار متر مربع و و فاز دوم نیز در سال آینده با اعتبار بالغ بر ۵۰۰۰ میلیارد ریال در سال آینده افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: متاسفانه استان آذربایجان غربی در شاخصه های سلامت در رتبه های پائین تری قرار دارد که امیدواریم با افتتاح نهایی بیمارستان بین المللی میلاد نور کمک شایانی در ارتقاء شاخصه های بهداشت داشته باشیم.

مدیرعامل و عضو هیئت مدیره بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی میلاد ارومیه افزود: در فاز اول و دوم در مجموع برای ۱۳۰۰ نفر ایجاد اشتغال می شود و با ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در سال آینده به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/ن.م

افتتاح بزرگ‌ترین بیمارستان خصوصی غرب کشور در ارومیه

 

برچسب ها: خانواده ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.