فرمانده تیپ 37 اردبیل؛

یادواره شهدای عملیات‌های بدر و خیبر استان اردبیل برگزار می‌شود

فرمانده تیپ ۳۷ سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت:یادواره شهدای والامقام عملیات‌های خیبر و بدر و شهدای تیپ ۳۷ در شمالغرب و شهدای مدافع حرم استان در حسینه ثارالله سپاه حضرت عباس (ع) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،سرهنگ پاسدار غلامحسین محمدی اصل، فرمانده تیپ ۳۷ سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: به منظور زنده نگه داشتن یاد شهدا والامقام یادواره عملیات‌های بزرگ خیبر بدر و شهدای تیپ ۳۷ در شمال غرب و مدافعان حرم صبح فردا ۶ اسفند ماه ساعت ۹:۳۰ صبح در حسینیه ثارالله سپاه حضرت عباس (ع) و به میزبانی تیپ ۳۷ سپاه استان اردبیل برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه عزت، اقتدار و استقلال کشور مرهون خون پاک شهدای اسلام است افزود: امروز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت طلبی یکی از مهمترین رسالت‌ها جامعه امروزی جهت زنده نگه داشتن یاد و ارزش‌های این عزیزان می‌باشد و این یادواره با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گران قدر است.

سرهنگ محمدی اصل تصریح کرد: یادواره عملیات‌های بزرگ خیبر با محوریت سرداران شهید آقا مهدی و حمید باکری و عملیات بزرگ آبی و خاکی بدر با محوریت سردار شهید محمد حنیفه درستی و سردار شهید سعید قهاری سعید و شهدای تکاور گردان تیپ ۳۷ سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل که در دروران دفاع مقدس جهت دفاع از میهن اسلامی کشور از شمالی‌ترین نقطه کشور به جنوبی‌ترین نقطه اعزام شدند و شهدای مدافعان حرم استان اردبیل برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: با توکل به خدا عموم مردم ولایتمدار و شهید پرور استان اردبیل خانواده‌ی شهدا و ایثارگران با حضور در این مراسم معنوی با آرمان‌های امام، رهبری و انقلاب و شهدا عهد و پیمان خواهند بست و مطمئنا ملت بصیر کشور از ادمه دهندگان راه شهدا هستند و با حضور خود در این مراسم نشان خواهند اد همیشه پیرو وصایای شهدا خواهند بود.

انتهای پیام/ح

ترویج فرهنگ و ایثار شهادت طلبی مهمترین رسالت جامعه امروزی است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.