آمادگی 150 آموزشگاه خراسان شمالی برای اسکان مسافران نوروزی

رییس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت :در نوروز امسال ، 150 آموزشگاه خراسان شمالی آماده پذیرای مسافران و میهمانان هستند .

احمد آذری رئیس اداره تعاون اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز  بجنورد؛ گفت : برای نوروز سال 97 ستاد اسکان آموزش و پرورش استان خراسان شمالی 150 آموزشگاه را برای ارائه خدمات رفاهی به مسافران و میهمانان نوروز آماده و تجهیز نموده است .

وی افزود : ستاد اسکان نوروزی در 7 پایگاه استان در شهرهای بجنورد ، شیروان ، اسفراین ، فاروج ، مانه وسملقان ، گرمه و  جاجرم فعالیت دارند .

آذری با بیان این که هزار و 358 کلاس برای اسکان مسافران نوروزی در استان خراسان شمالی در نظر گرفته شده است ، اظهار کرد : از این تعداد 98 کلاس  به صورت ویژه می باشند .

وی تصریح کرد : در گروه الف ، 658 کلاس و گروه ب ، 360 کلاس آماده ارائه خدمات رفاهی به مسافران نوروزی در استان هستند .

وی با اشاره به خذف کلاس های گروه ج که فاقد امکانات و تجهیزات بودند ، گفت : هم اکنون 48 سوئیت کامل در شهرستان های بجنورد ، شیروان ، اسفراین و مانه وسملقان به صورت خانه معلم در نظر گرفته شده که از تمامی امکانات مورد نیاز برخوردار است.

آذری با بیان این که ثبت نام اسکان مسافران نوروزی در مراکز اقامتی فرهنگیان استان خراسان شمالی از 4 اسفند آغاز شده است ،افزود : فرهنگیان تا 23 اسفندماه فرصت دارند برای اسکان در مراکز اقامتی و رفاهی در ایام نوروز به سامانه اسکان فرهنگیان www.eskan.medu.irمراجعه و با توجه به انتخاب استان و شهر مورد نظر خود در سامانه ثبت نام کنند.

رییس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت : سال گذشته بیش از 32 هزار مسافر در مراکز اقامتی فرهنگیان استان خراسان شمالی اسکان داده شدند .

وی در ادامه اظهار کرد : میهمانان فرهنگی از سراسر کشور می توانند برای ثبت نام اینترنتی اسکان نوروزی به نشانی  http://eskan.medu.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام و رزرو اینترنتی محل اسکان خود اقدام کنند .

انتهای پیام /آ

اسکان مسافران نوروزی در 7 پایگاه آموزش و پرورش استان خراسان شمالی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.