از سوی بنیاد مسکن؛

اجرای عملیات بهسازی روستاهای شوش

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان شوش از اجرای عملیات بهسازی 14 روستای این شهرستان در 3 بخش مرکزی، فتح المبین و شاوور از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رحیم جلیزی، رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان شوش اظهار کرد: روستای حبایه، دحیمه 2، صالح داود، ولیعصر(عج)، شهرک بهرام، میرزاعلیخان، سن کریم، خلف عزیز، مزرعه 1، حریضات، بیت فارس، دوار، کاظم حمد، صادات نجات بزرگ و مزرعه طریفی از جمله روستاهایی هستند که عملیات بهسازی در آن ها اجرا شده است.

وی اعتبار هزینه شده برای بهسازی این روستاها را بیش از 35 میلیارد ریال عنوان کرد و بیان داشت: طرح هادی در بیش از 11 روستای این شهرستان بازنگری و مورد تصویب قرار گرفته و برای 10 روستای دیگر نیز تهیه طرح هادی تدوین شده است.

جلیزی در ادامه افزود: در 3 روستای شهید دانش، سیدخشان و سید رحیمه با مشارکت و همیاری بخشداری و دهیاری آسفالت حدود 6 هزار و 400 متر مربع انجام شد.

رییس بنیاد مسکن شهرستان شوش تصریح کرد: 602 فقره تسهیلات مقاوم سازی روستایی بالغ بر 9 میلیارد و 966 میلیون ریال و 34 فقره تسهیلات حوادث شهری بالغ بر 2 میلیارد و 400 میلیون ریال نیز به ساکنان روستاهای این شهرستان پرداخت شده است.

این مقام مسئول گفت: 64 واحد مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر در شهر الوان تا پایان امسال به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

رحیم جلیزی بیان کرد: 30 واحد مسکونی نیز از سوی خیرین مسکن ساز در کوی دانیال در حال ساخت است.

رییس بیناد مسکن شهرستان شوش اظهار داشت: این بنیاد به منظور تامین زمین برای افراد واجد شرایط در روستاها اقدام به تملک اراضی دولتی و ملی در 5 روستای شهرک بهرام، سادات علوی، مزعل ضمدی، مجید ضمدی وجوحی در 92 هکتار و در قطعات 230 متر مربعی به متقاضیان واگذار شده است.

انتهای پیام/گ

عملیات بهسازی در روستاهای شوش اجرایی شد

برچسب ها: تسهیلات ، بنیاد مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.