کشف مواد محترقه در قائم شهر

۷ هزار و ۳۵۰ عدد انواع موادمحترقه در شهرستان قائم شهر کشف شد.

سرهنگ محمد ولی مرادی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فروش و توزیع مواد محترقه توسط افرادی در سطح شهرستان، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۲ و ۱۳ این فرماندهی پس از بررسی‌ های همه جانبه و تحقیقات پلیسی، موفق به شناسایی عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه و آتش زا شدند.

سرهنگ مرادی گفت: پس از هماهنگی با مرجع قضائی ماموران در عملیاتی ضربتی موفق شدند، متهمان را دستگیر کنند و بیش از ۷ هزار و ۳۵۰ عدد انواع مواد محترقه را از منزل و انبار متهمان کشف کنند.

فرمانده انتظامی قائم شهر با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به دلیل سلب آسایش شهروندان و اخلال در نظم و امنیت عمومی به مرجع قضائی معرفی شدند، افزود: استفاده از هرگونه مواد محترقه و منفجره‌ای که موجب سلب آسایش شهروندان شود، طبق قانون جرم بوده و پلیس با متخلفان و مجرمان در این زمینه برخورد خواهد کرد.

سرهنگ مرادی از شهروندان خواست: برای پیشگیری از حوادث چهار شنبه آخر سال ضمن همکاری با پلیس در ایجاد نظم و امنیت عمومی، در فرزندان خود این باور را ایجاد کنند که سلب آسایش دیگران، وسیله خوبی برای شادی و سرگرمی نیست و نباید با اشتباهات خود، اندوه و ماتم را جایگزین شادی آغاز سال نو کنند.

انتهای پیام/ م

دستگیری توزیع کنندگان مواد محترقه در قائم شهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار