باستانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

گسترش سامانه حمل ونقل کشور، نوید دهنده توسعه بیشتر است

سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت:گسترش سامانه حمل ونقل کشور، نوید دهنده توسعه بیشتر است.

گسترش سامانه حمل ونقل کشور، نویددهنده توسعه بیشتر استسعید باستانی سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد:ایران،ظرفیت بسیار  بالایی برای گسترش صنعت حمل ونقل خود دارد ودر 40 سال گذشته نیز اتفاق های خوب متعددی در این حوزه رخ داده است.

وی با بیان اینکه جهانی شدن صنعت حمل ونقل کشور می تواند رونق تجارت خارجی را در پی داشته باشد،تصریح کرد:ایران به عنوان شاهراه مهم  منطقه و جهان ،همیشه مورد توجه تجار بوده است و باید با گسترش شبکه ریلی و حمل ونقل کشور از این موقعیت کمال بهره برداری را داشته باشیم.

باستانی بیان کرد:در حوزه خدمات عمومی با ترانزیت کالا از شرق تا غرب و از شمال به جنوب توانسته ایم گام های خوبی برداریم و از طرف دیگر در خدمات فنی در حوزه حمل ونقل دریایی،هوایی،ریلی و زمینی دارای قابلیت های بالایی هستیم.

سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:برای رسیدن به استانداردهای بین المللی در حوزه حمل ونقل،راه درازی را در پیش داریم که امیدواریم با توجه بیشتر مسئولان به اهداف مدنظر موجود در حوزه حمل ونقل در افق 1404 دست یابیم.

سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت:گسترش سامانه حمل ونقل کشور، نوید دهنده توسعه بیشتر است.

انتهای پیام/

گسترش شبکه ریلی و حمل ونقل کشور در افق 1404

برچسب ها: صنعت ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار