۱۵۵ کیلوگرم گوشت کشتار غیرمجاز کشف و ضبط شد

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان هرسین از کشف، ضبط و معدوم سازی ۱۵۵ کیلوگرم گوشت کشتار غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛حیات سوماری امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران  گفت: طی بهمن ماه سال جاری و در بازرسی از واحدهای عرضه فرآورده های خام دامی در سطح شهرستان هرسین ۱۵۵ کیلوگرم گوشت کشتار غیرمجاز کشف و ضبط گردید.

وی با اشاره به بازدیدهای مستمر کارشناسان شبکه دامپزشکی شهرستان هرسین از سطح واحدهای مذکور، گفت: عرضه گوشت کشتار غیرمجاز از مهمترین مواردی است که کارشناسان دامپزشکی به شدت با آن برخورد خواهند کرد.

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان هرسین ضمن تاکید بر مخاطرات بهداشتی گوشت کشتار غیرمجاز، از آن به عنوان یک تهدید جدی علیه بهداشت عمومی یاد کرد و افزود: در زمینه برخورد با متخلفان با کسی مماشات نداریم.

این مقام مسئول با اشاره به انجام نظارت های بهداشتی و شرعی دامپزشکی بر کشتارگاه های دام و طیور خاطر نشان کرد: در کلیه کشتارگاه ها یک دامپزشک و یک کارشناس دامپزشکی بر روند کشتار نظارت کامل دارد به همین خاطر محصولات استحصالی مورد تایید است و توصیه می شود.

به گفته سوماری، حدود ۳۰ واحد عرضه فرآورده های خام دامی در شهرستان هرسین وجود دارد که به صورت مستمر توسط کارشناسان دامپزشکی بازرسی می شوند.

وی از شهروندان نیز خواست که از خرید گوشت کشتار غیرمجاز جدا خودداری کرده و گوشت و فرآورده های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز معتبر و مجاز تحت نظر دامپزشکی تهیه کنند.

این مقام مسئول همچنین اعلام کرد: شهروندان هرگونه تخلف در این زمینه را می توانند از طریق شماره تماس چهاررقمی ۱۵۱۲ و سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۱۲ با کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه در میان بگذارند.

انتهای پیام/ز

۳۰ واحد عرضه فرآورده های خام دامی در شهرستان هرسین وجود دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار