مركز آموزشی و رفاهی فرهنگيان خلخال افتتاح شد

مركز آموزشی و رفاهی فرهنگيان خلخال با حضور مديركل آموزش و پرورش استان اردبیل و با صرف هزینه یک میلیارد و 400 میلیون ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،احمد ناصری، مدير كل آموزش و پرورش استان اردبيل ضمن تشكر از مجموعه عوامل دخيل در راه اندازی مركز آموزشی و رفاهی خلخال گفت: امسال مراكز رفاهی شهرستان های خلخال، سرعين، اردبيل با ظرفيت 240 نفر در روز مشغول فعاليت هستند و با برنامه هايی كه داريم درصدد هستيم اين ظرفيت را به 400 نفر در روز افزايش دهيم .

همچنين با اشاره به اينكه توسعه مراكز درمانی و رفاهی در آموزش و پرورش در راستای ارتقا منزلت فرهنگيان می باشد خاطر نشان كرد: توسعه اين مراكز باعث كاهش هزينه های اقتصادی فرهنگيان می شود.

وی با بیان اینکه اخذ مجوز برای راه اندازی درمانگاه فرهنگيان خلخال در حال پيگيری است تصریح کرد: درمانگاه فرهنگيان اردبيل در بخش های پرستاری، بينايی، شنوايی، دندانپزشكی، تخصصی داخلی، قلب، زنان و زايمان، مغز و اعصاب و راديولوژی به مراحعه كنندگان خدمات ارائه می دهد.

سخاوت بيرامی مدير آموزش و پرورش منطقه خلخال نیز گفت: اين مركز رفاهی در دو طبقه و هر طبقه با مساحت 200 متر مربع و در مجموع با 12 اتاق و 32 تخت به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: حدود يک ميليارد و 400 ميليون ريال از محل اعتبارات داخلی آموزش و پرورش برای بهسازی و تجهيز اين مركز هزينه شده است.

انتهای پیام/ح

مراكز رفاهی استان با ظرفيت 240 نفر در روز مشغول فعاليت هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.